اظهارات جالب سرمربی بلژیکی درباره آینده هازارد و لوکاکو

هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده و نتوانست روزهای فوق العاده خود در چلسی را در لباس پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا تکرار کند. از سوی دیگر پس از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی، وضعیت این بازیکن بدتر شد زیرا سرمربی ایتالیایی در هفته های اخیر علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان نداد.

در تابستان 2019، ادن هازارد با امیدهای زیادی از چلسی جدا شد و با قراردادی بزرگ به رئال مادرید پیوست تا رویای خود را محقق کند. در واقع، ستاره بلژیکی به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به خدمت گرفته شد اما همه چیز برای او در لوس بلانکوس پیش رفت.


سرویس خبر شماره: 1817913 |
فروردين 14 1401 ساعت 23:00 |
10,232 |

0نظرات

یکی دیگر از بازیکنانی که این روزها در تیم باشگاهی خود وضعیت خوبی ندارد، روملو لوکاکو است. ستاره بزرگ بلژیکی پس از انتقال به چلسی در تابستان گذشته نتوانست روزهای طلایی خود را در اینتر در استمفوردبریج ادامه دهد و شایعات جدایی او از جمع آبی ها به سرعت افزایش یافت.

جام جهانی قطر تا چند ماه دیگر آغاز می شود و یکی از مهم ترین دغدغه های بلژیکی ها آماده سازی هازارد و لوکاکو است. با این حال، روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، اکنون اظهارات جالبی در مورد آینده این دو گفته است و می گوید: “هنوز هفت ماه تا جام جهانی باقی مانده است، اما بسیاری از بازیکنان از جمله هازارد و لوکاکو، یا در تابستان امسال باشگاه خود را تغییر خواهند داد.” آنها احساس دیگری دارند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیکی در مورد آینده ادن هازارد و روملو لوکاکو صحبت های جالبی انجام داده است.