اظهارات دردناک یک داور؛ در لابی هتل تهدید شدم/ سورن سیاه رنگ از پشت 3 بار به ماشینم کوبید!

مرتضی شهریاری، کمک داور دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی که شب گذشته (یکشنبه) در اتوبان تهران – قم واژگون شد، درباره وضعیت جسمانی و روحی خود توضیح داد: خدا را شکر، جدی نبودم. مصدومیت جسمی دارم اما از نظر روحی خوب نیستم، شوکه ای به من وارد نکرد، از صبح پیگیر این پرونده در نهادهای قضایی و مشابه بودم و حتی نتوانستم به فدراسیون بروم.

اخبار فوتبال داخلی –

نمی‌دانم از من شکایتی شده یا نه، اما نگفتم که این کار توسط مدیر یا کسی انجام شده است. و از آنجایی که سورن سیاه رنگ سه بار از پشت به ماشین من کوبید تا سرانجام ماشینم واژگون شد، طبیعی بود که فکر کنم تصادف می تواند منجر به این شود. این تهدید در لابی مربوط است. نمی دانم چه کسی این کار را کرده است اما من هستم.در حال حاضر به شهری ناشناخته بدون ماشین منتقل شده ام تا مقصرم را پیدا کنم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی درباره پیگیری وضعیت خود توسط کمیته داوران و به ویژه افشاریان رئیس این کمیته تصریح کرد: خسروی (عضو کمیته داوران) چندین بار با من تماس گرفت و پیگیر کار و وضعیت من بود. همچنین پیشکسوتان دیگری مانند رضا سخندان چندین بار با من تماس گرفتند و جویای حالم شدند اما گویا خداداد افشاریان رئیس کمیته داوری در جلسات مختلف مربوط به مجمع فدراسیون فوتبال شرکت می کند و وقت نکرده است. هنوز با من صحبت کرده است، اما او مدت زیادی است که من را دنبال می کند.