اظهارات عجیب درویش؛ تا چند ساعت دیگر مدیرعامل پرسپولیس می شوم

رضا درویش با اشاره به شرایط پرسپولیس در این فصل تصریح کرد: کادر فنی قرارداد دارد و فصل آینده نیز حضور خواهد داشت. البته الان آنها از فصل خسته شده اند و نیاز به استراحت دارند. در لیست ورودی باید بگویم که ممکن است چند بازیکن باشند و بیشتر تیم حفظ شوند.

وی درباره مجمع پرسپولیس گفت: مجمع قرار است تا آن زمان برگزار شود و ساعت 16 امروز در باشگاه خواهد بود. تا آن زمان در خدمت گروه هستم و اگر بعد از آن تصمیمی برای تغییر مسیر باشگاه گرفته شود در خدمت دوستان خواهیم بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی تصریح کرد: هنوز از قراردادهای دلاری مطلع نشده ایم اما این موضوع مشکلاتی را ایجاد می کند. از طرفی ما یک بدهی به ارث بردیم که مجوز حرفه ای ما را با مشکل مواجه کرد. در این مدت بحث مالیات ده ها میلیارد تومانی را حل و فصل کردیم. ما از سال 82 30 بدهکار داشتیم و هیچکدام پرداخت نکرده بودند، اما از آنجایی که بحث پروانه حرفه ای مطرح شد مجبور شدیم همه آنها را پرداخت کنیم و این فشار زیادی به ما وارد کرد.

درویش خاطرنشان کرد: در سال 84 فردی 50 میلیون تومان به پرسپولیس وام داد و اکنون بالای یک میلیارد هزینه تسویه حساب کرده ایم. به همین دلیل بدهی های زیادی داشتیم و با مشکلات فراوان توانستیم این بدهی ها را پرداخت کنیم تا پنجره باشگاه بسته نشود و آرام آرام حرکت کردیم تا امروز مجوز حرفه ای شدن را گرفتیم.

وی ادامه داد: مجوز حرفه ای ما صادر و تایید شده است و مشکلی از این بابت نداریم اما تیم هایی که نماینده ایران در لیگ آسیا هستند را باید متفاوت دید. لیگ های عربستان بهترین بازیکنان را جذب می کنند، ما با تیمی بازی خواهیم کرد که کریم بنزما را با 200 میلیون دلار به خدمت گرفت. ما باید تیم را تقویت کنیم، اما محدودیت هایی وجود دارد که ما را محدود می کند. تیم های حاضر در آسیا نماینده ایران هستند و شرایط با لیگ داخلی بسیار متفاوت است و باید این تفاوت ها را دید.