اظهارات فتح الله زاده در مورد اهدای جام

* بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کردند
نساجی تیم بسیار خوبی است و بازی سختی برای ما بود، شرایط زمین طوری بود که توپ خوب نمی چرخید و با این حال بازیکنان و کادرفنی استقلال تلاش کردند تا جام قهرمانی را برای خدمه به دست آورند.

مدیرعامل استقلال مدعی است عده ای بی وجدان اطلاعات نادرست به ساپینتو داده اند.

اظهارات فتح الله زاده در مورد اهدای جام

* این شروع جمع آوری جام های ساپینتو در استقلال بود
قبل از بازی با نساجی به ساپینتو گفتم هر نتیجه ای بگیریم چه ببازیم، شما با قدرت ادامه می دهید. شروع جمع آوری جام های ساپینتو در استقلال بود و امیدواریم با این مربی یکی دو جام دیگر به دست بیاوریم.

وی در پایان از هواداران استقلال خواست به حمایت خود ادامه دهند تا آبی پوشان با ساپینتو قهرمانی بیشتری کسب کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1851629
12 نوامبر 1401 @ 11:55 ق.ظ |
29.2K |

14نقطه نظر

* حادثه شاهچراغ دلیل نارضایتی بازیکنان بود
آیا بازیکنان استقلال از جشن قهرمانی خوشحال نیستند؟ هفته گذشته داعش تعدادی از هموطنان بی گناه ما را در حرم شاهچراغ به شهادت رساند، آیا با دیدن چنین صحنه هایی از جمله آرتین پسری که پدر، مادر و برادرش را در این حمله تروریستی از دست داد، خوشحال می شویم؟ چند روزی از این حادثه نمی گذرد و مردم بی گناه در مکان مقدسی به شهادت رسیده اند، وقتی این اتفاق می افتد جای خوشحالی نیست و باید عزت عزیزانی را که در این حادثه تروریستی به شهادت رسیده اند حفظ کنیم.

علی فتح الله زاده که چندی پیش به عنوان جانشین مصطفی آجورلو و مدیرعامل استقلال انتخاب شد، روز گذشته به کرمان سفر کرد تا در اولین روزهای حضورش یک عنوان لیگ را به افتخارات این باشگاه اضافه کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از تسنیم، استقلال روز گذشته توانست در یک بازی برتر با نتیجه یک بر صفر سد نساجی را شکست دهد و عنوان قهرمانی سوپرجام کشور را از آن خود کند. در این دیدار آبی ها موقعیت های زیادی را از دست دادند اما درخشش علیرضا حقیقی مانع از افزایش فاصله دو تیم شد.

* بخشی از مطالبات ساپینتو را پرداخت کردیم
حالا که من و ساپینتو رابطه خوب و صمیمی با هم داریم، به او قول دادم که دستمزد عقب افتاده او و دستیارانش را پرداخت کنیم. در شرایطی بود که برای رفتن به کرمان مشکل مالی داشتیم و حتی یک ریال هم در باشگاه وجود نداشت. با این حال، همانطور که قول داده بودم پول ساپینتو و دستیارانش را بدهم، به هر شکل ممکن این پول را تهیه کردم و در فرودگاه مهرآباد پرداخت کردم. خیلی سخت بود چون در 2-3 روز گذشته نمی شد دلار تهیه کرد.

* برخی اطلاعات نادرست به ساپینتو داده اند
اختلاف با ساپینتو و شایعه رفتن این مربی؟ عده ای بی وجدان اطلاعات غلط و غلطی به ساپینتو دادند، او من را کامل نمی شناسد و به همین دلیل عده ای سعی کردند با دادن اطلاعات اشتباه نظرش را نسبت به من تغییر دهند.

وی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم به موضوعات مختلفی اشاره کرد که در ادامه به تشریح آن می پردازیم: