اظهارات نوری فر علیه وزیر سابق ورزش


سرویس خبر شماره: 1818623 |
19 فروردين 1401 ساعت 14:19 |
191 امتیاز خبر|

0نظرات

از استقلال برای پرسپولیس وام میلیاردی گرفتند

نوری فر درباره اینکه چه زمانی جلسه ای برگزار می شود و مسائل حل می شود، پاسخ داد: این حرف ها برای شما بعید است. واقعا فکر می کنید این مشکلات با صحبت حل می شود؟ قطعا در صحبت کردن درست نیست. این مربوط به دیروز، هفته گذشته یا ماه گذشته نیست. این بحث 5، 6 سال است که در فوتبال ایران وجود دارد. آنها با اعتراضات شدید علیه حمایت ها و حق سنوات ویژه ای که از آنها برخوردار بودند، به مدت پنج سال قهرمان شدند.

معاون ارتباطات استقلال معتقد است که باشگاه استقلال در این فضای گزارشگری مقصر نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نوری فر معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال در حاشیه مراسم تشییع پیکر بیت الله خندان از پیشکسوتان رسانه گفت: این روز را به همه اصحاب رسانه تسلیت می گویم. درگذشت بیت الله خندان. آنها نویسنده های مستقل بسیار قدیمی هستند. این افتخار را داشتم که یکی دو فصل در روابط عمومی باشگاه کار کنم. او شاگردان زیادی هم در عرصه رسانه و هم در عرصه فوتبال معرفی کرده است. بسیاری از بازیکنان جوان استقلال در اوایل دوران فوتبال خود مورد حمایت او قرار گرفتند. روحش شاد.

وی ادامه داد: نه تنها هواداران استقلال بلکه سایر تیم ها نیز به این اتفاق معترض بودند. این چیزی نیست که امروز کاشته شده باشد. این مشکل مربوط به 5، 6 سال گذشته است. قطعاً عامل و مقصر اصلی مدیریت ورزش و فوتبال ایران بوده است.

معاون ارتباطات استقلال درباره بازار بیانیه نویسی نیز گفت: هواداران فوتبال از این فضا خسته شده اند. خیلی از دوستانی که طرفدار صالح استقلال یا پرسپولیس هستند از این فضا به تنگ آمده اند. اما ما این فضا را درک نکردیم. من قبلاً بارها این موضوع را برجسته کرده ام. در طی چند روز آینده لیستی تهیه خواهم کرد که ما هرگز مبتدی نبودیم و همیشه به آن واکنش نشان دادیم، مانند آن جمله بسیار زشت، بی ادبانه و توهین آمیزی که دیشب گفتند که آقایان را به سطح توهین خیابانی رساند. ما باید در حدی با آقایان وارد گفتگو شویم که در شأن ما نیستند. اظهارات شب گذشته پرسپولیس با شکایت رسمی باشگاه استقلال همراه خواهد بود.

وی درباره غیبت جانبازان شما در مراسم تشییع گفت: فکر می کنم هنوز هم همینطور است. بچه هایی که در رسانه کار می کنند بدانند که این سرنوشت همه ماست. بسیاری از افرادی که می شناسید معروف هستند، نه اینکه کجا باید باشند و چه می توانند بگویند.

معاون ارتباطات استقلال ادامه داد: مدیری تبعیض آمیز، وزیری که نتوانست فوتبال را درست و منصفانه اداره کند، مدیری که نیمه شب زنگ زد و برای باشگاه پرسپولیس وام میلیاردی از هیئت مدیره استقلال گرفت. بخش هایی که این کار را انجام دادند باید امروز بیایند و مسئول نبودن آنها باشند. افراد بزرگتر از ایشان به این کشور آمده اند و صحبت کرده اند و به سوالات پاسخ داده اند اما از آقای سلطانی فر خبری نیست.

وی با اشاره به شرایط و تنش های نگارشی گفت: من به عنوان رئیس رسانه باشگاه استقلال این فضای بیانیه نویسی را دوست ندارم، اما نمی توانیم بی تفاوت باشیم. دیشب از ما پرسیدند چرا به باشگاه پیکان پاسخ دادی؟ آگهی ناعادلانه ای گذاشتند. آیا یک برنامه تلویزیونی (فوتبال برتر) دادگاه داوری در این فوتبال است؟ ماشاالله هزار ماشاالله خیلی از کارشناسان داوری با هم هماهنگ هستند و مشکلات پشت صحنه و … یک سری چیزها را می گویند و یک سری چیزها را نمی بینند.

نوری فر در پایان گفت: باشگاه استقلال پاسخگوی این جو نیست و دوست نداریم وارد این ادبیات شویم. مخصوصا ادبیات بیانیه دیشب پرسپولیس که فکر می کنم توسط یکی از هواداران بی ادب آن تیم در فضای مجازی نوشته شده که فقط باید گله کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی