اظهار نظر جالب گل گهر مربی در مورد بازی با پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار گلگهر و پرسپولیس گفت: باید گفت و گوی خود را با عذرخواهی از هواداران گلگهر سیرجان آغاز کنیم چرا که با وجود خوب نتوانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. عملکردی که ارائه کردیم.” بردیم و روزی را باختیم که می توانستیم برنده شویم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که از عملکرد گل گهر مقابل پرسپولیس و استقلال گلایه داشت و می گفت این تیم به نظر خجالتی بازی می کند و مقابل تیم های پایتخت، گل گهر اولین نیست، گفت: بخشی از حرف شما را قبول دارم. اگر به عنوان یک فرد بی طرف به او نگاه کنم، می بینم که باید در این فصل مقابل استقلال و پرسپولیس چهار امتیاز می گرفتیم. اگر پنالتی پورعلی به گل تبدیل می شد، بازی را در دست می گرفتیم، آنها نمی توانستند برنامه ضدحمله داشته باشند و نیمه دفاعی وجود نداشت و ما می توانستیم ضد حمله کنیم و بازی را ببریم. بازی استقلال باید لینک می شد; یعنی چهار امتیاز از دو بازی، اما از آن دو بازی هیچ امتیازی نگرفتیم. قبول داریم که بخشی از این شانس یا شانس است و در مسائل روحی خلاصه می شود و حتما روی آن کار می کنیم تا خودمان را برای این روزها قوی کنیم.

وی ادامه داد: مرتضی و نوید بازیکنانی بودند که کیفیت خوبی از خود نشان دادند اما در طول بازی و با توجه به نتیجه می خواستیم با دو مهاجم بازی کنیم و بتوانیم با دو مهاجم مرکزی در بازی های ترکیبی بازی کنیم و طبیعتا کی روش باید در کنار یونس بماند. . اگر موقعیت های ما تبدیل به گل می شد یا پرسپولیس روی توپ هایی که کیفیت بالایی برای تبدیل شدن به گل نداشت گل نمی خورد، شاید حالا سوال ها فرق می کرد و تعویض ها تعویض های طلایی بود.

الهاوی سپس گفت: سبک و سبک بازی ما خیلی خوب بود اما بدشانس بودیم. البته بدشانسی دلیل نمی شود که باخت را توجیه کنیم، اما پرسپولیس برخلاف همه بازی هایش در دو سه سال گذشته، مجبور شد الگوی متفاوتی از فوتبال مقابل گل گهر به نمایش بگذارد و این از قدرت و موقعیتی است که تیم شهرداری شما امیدوارم باز هم از تیم شهر خود حمایت کنید تا بتوانیم با هم در این مسیر بسیار قوی جلو برویم.

سرمربی گل گهر سپس پاسخ داد که سبک بازی قلانوی این است که از کناره ها عبور کند اما کی روش استنلی و یونس شکری با وجود اینکه بازیکنان قابل سرزنشی هستند تغذیه نشدند. درست است که مهاجمانی مثل کی روش و یونس شاکری داریم اما گلی که به تراکتور در این ورزشگاه توسط رضا شخاری زدیم و فکر می کنم تاکتیکی ترین گل لیگ بود و همچنین خیلی از گل های دیگرمان. اهداف ترکیبی و عمقی هستند. فکر نمی کنم در این فصل بیش از سه یا چهار گل به ثمر رسانده باشیم. ما اشکال مختلف حمله داریم و بر این اساس فوتبال بازی می کنیم. ما باید در بازی های بزرگ از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، اما این کار را نکردیم و همین عدم استفاده باعث شد این سوالات وجود داشته باشد. من به شما حق می دهم، اما مطمئن باشید که همه با هم کار می کنیم تا روند خوب خود را به دست آوریم و بازی بعدی را به ثمر برسانیم تا بتوانیم در کنار هم شادتر باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی پنالتی این تیم را مشخص کرده است، گفت: قطعا کادر فنی تمام تصمیمات را در خصوص مسائل مسابقه می گیرد. انتخاب کادر فنی و آقای قلانوی امیر پورعلی بود. امین پورعلی که سی ساله است و چندین سال سابقه حضور در گل گهر را دارد جزو بازیکنان باتجربه و بازیکن بسیار باکیفیتی است. به هر حال چنین اتفاقاتی رخ می دهد و امین پورعلی تمام تلاش خود را برای شکار این صحنه در جریان بازی می کرد. او یکی از بزرگسالان تیم است و جایگاه و ارزشش برای تیم با پنالتی از بین نمی رود. ما قطعا پشت سر امین پورعلی هستیم. همه ما ممکن است روزی مرتکب اشتباه شویم، و مهم است که در روزهای سخت و اشتباهات خود در کنار یکدیگر باشیم. امین پورعلی در تیم با نام «دایی» شناخته می شود. برای او هم همینطور است و یکی از بهترین بازیکنان ماست. شاید بعدا اگر باز هم پنالتی باشد آقای قلعه نویی بگوید آقای پورعلی گل بزند.

وی در پاسخ به اینکه تبریزی و عشوری از بهترین بازیکنان زمین بودند، تعویض شدند اما کی روش با وجود عملکرد ضعیفش تعویض نشد، توضیح داد: مشکل این است که مقابل پرسپولیس که می خواهد در ورزشگاه شما از ضد حملات استفاده کند. ، هافبک ها و وینگرهای شما باید بروند و بازگشت های طولانی داشته باشند. طبیعی بود که مرتضی، نوید و امین پورعلی که در نیمه اول این کار را به خوبی انجام می دادند، در نیمه دوم دچار افت قدرت بدنی شدند و تیم نیاز به داشتن بازیکنان شاداب و فعال تری داشت. حملات پرسپولیس توانایی کنترل ضد حملات در مقابل. تقریبا انجام دادیم.

سرمربی گلگهر یادآور شد: روزی که کیفیت خوبی ارائه دادیم و موقعیت های کافی برای پیروزی مقابل پرسپولیس ایجاد کردیم، با اشتباه و بدشانسی خودمان شکست خوردیم و باختیم. از تماشاگران گل گهر عذرخواهی می کنیم و سعی می کنیم از فردا به روند خوب خود برگردیم و می خواهیم به شرایط خوب برگردیم و نتیجه بگیریم. تا پایان لیگ راه زیادی در پیش داریم، اما تیم ما شخصیت کافی برای بازگشت و تثبیت جایگاه خود در بالای جدول را دارد.

سرمربی گلگهر فکر می کند آنها موقعیت های کافی برای پیروزی مقابل پرسپولیس ایجاد کردند.

اظهار نظر جالب گل گهر مربی در مورد بازی با پرسپولیس

وی افزود: یک باشگاه بزرگ با سابقه، با سابقه و با این مقدار پول و ملی پوشانی که یک ماه پیش در جام جهانی فیکس بازی کردند (بیرانوند، ترابی، پورعلیگنجی) مدل بازی خود را مقابل شما تغییر داده اند. تیم شهرستان و تبدیل به واکنش. می گفتند توپ را به آنها می دهم و ضدحمله می کنم و پاس بلند می دهم. نمی خواهیم شکست را نادیده بگیریم اما فکر می کنم برای باشگاه گل گهر مهم است که یک باشگاه بزرگ باید مدل و سبک خود را تغییر دهد زیرا مقابل یک تیم فوتبال قدرتمند بازی می کند.

سرمربی گل گهر در پایان گفت: باز هم تکرار می کنم که نباید فوتبال را یک بازی و 90 دقیقه ببینیم و باید یک روند ببینیم. به عنوان مثال فصل گذشته هفت امتیاز از این تیم باخت و به رده یازدهم جدول سقوط کرد. در آن زمان می توانید موقعیت تیم خود را در جدول ببینید و از نظر ذهنی سردرگم شوید. بسیار مهم است که تیم شما متحد بماند و ذهنیت شما قوی باشد و با همه اتفاقات از رده یازدهم تا چهارم جدول ثابت بماند. شاید در بازی ها شکست خورده باشیم به خصوص بازی های بزرگ مقابل پرسپولیس و استقلال که مستحق یک برد یا حداقل یک تساوی هستیم و حق با ماست، اما فکر می کنم در روند طولانی لیگ کیفیت خوبی نشان دادیم و باید تلاش کنیم تا ضعف خود را در این بازی ها اصلاح کنیم و شک نکنیم که این کار را خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1862198
10 ژانویه 1401 @ 19:30
74.5 هزار امتیاز خبر|

33نقطه نظر

الهاوی: در این بازی به هر تعداد موقعیت داشتیم.

الهاوی در پاسخ به صحبت های خبرنگار گفت: با توجه به عملکرد گل گهر در بازی خانگی مقابل پرسپولیس، به نظر می رسد این تیم نیاز به تغییر در تاکتیک و نحوه تمرین بازیکنان دارد و با شرایط فعلی گل گهر مقابل همه او. وی گفت: دوستان اگر فوتبال ایران را دنبال کنند، می بینند که پرسپولیس حتی در دربی تهران مقابل استقلال و حتی سایر تیم ها نیز سبک بازی خاص خود را دارد و این افتخار بزرگی برای باشگاه گل گهر است. که تیم پرسپولیس در مقابل ما سبک بازی خود را دارد. پرسپولیس را با موقعیت و سنش تغییر داد و به عنوان تیمی که در پنج سال اخیر چهار قهرمانی را به دست آورده، تنها پاس های بلند پشت خط دفاعی برای وحید امیری و محمد عمری ارسال کرد و یا در ضد حمله قرار گرفت و حتی اولین گل او به ثمر رسید. در یک ضد حمله

در پاسخ به اینکه با تعویض مصلح و اضافه شدن آرتا، خط دفاعی گهر متزلزل شد و باعث شد پرسپولیس از طریق عمری به گل برسد. حق با ما بود، آرتا در پوشش دادن آن فضاها خوب بود و کار خوبی انجام داد. توپی که آقای عمری زد و حتی گل آقای اسدبیگی گل هایی است که هر چند سال یک بار اتفاق می افتد. حتی شاید گل آقای اسدبیگی بهترین گل فصل باشد. نکته بسیار مهم این است که شایان مصلح کارت زرد گرفت و به دلیل درگیری ها احتمال اخراج او وجود داشت. پرسپولیس مدام در ضدحمله بود و می خواست با ضدحمله گل بزند و خط دفاعی ما باید برگشت های سریع و گاهی اوقات اشتباهات تاکتیکی می کرد و ارزش اخراج شدن را داشت. تعویض آقای قلعه‌نویی درست بود و فکر نمی‌کنم گل‌ها ربطی به تعویض داشته باشند. در این صحنه توپی وجود دارد که از بیرون هجدهم زده می شود و به سمت دروازه می رود و خط دفاع مقصر نبود، اما باز هم ما به هیچ عنوان مقصری نگاه نمی کنیم. همه ما مقصریم و من ابتدا از هواداران عذرخواهی کردم. حتما سعی می کنیم جبران کنیم.

1574368

وی ادامه داد: عجیب است در دیداری که انتظار داشتیم دو برابر حریف گل بزنیم اما در دو مرحله به دلیل اشتباهات فردی گل خوردیم. یک موقعیت دیگر ایجاد کردیم اما علیرضا بیرانوند در یکی از بهترین روزهایش واکنش های خوبی داشت.

الهوی درباره اینکه به نظر می رسید کیفیت زمین روی کار بازیکنان تاثیرگذار است، گفت: زمین برای هر دو تیم است. کیفیت زمین بد نیست اما در فصل سرما ریشه علف ها به طور طبیعی کنده می شود. این زمین در حال حاضر یکی از زمین های باکیفیت است و از باشگاه برای ایجاد کیفیت خوب در ورزشگاه سپاسگزاریم.