اظهار نظر عجیب اسطوره آرژانتینی علیه وینیسیوس

کمپ ها گفتند: گابریل نمی خواست به وینیسیوس صدمه بزند و اگر می خواست زانوی وینیسیوس می شکست. وینیسیوس همیشه با اعصاب مدافعان بازی می کند و در نهایت هزینه آن را پرداخت می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، رئال مادرید آنها پنجشنبه شب در خانه والنسیا را 2-0 شکست دادند و وینیسیوس در یکی از دوهای تماشایی خود از سمت چپ، بار دیگر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

1798017

وینگر سرعتی رئال مادرید آنقدر خط دفاع والنسیا را اذیت کرد که در نهایت جنجالی ترین صحنه بازی را رقم زد. در دقیقه 72 بود که او دوباره در سمت راست محوطه جریمه والنسیا و به تنهایی موقعیت گرفت. گابریل پاولیست او را در کنار خود دید و اگر از کنارش می گذشت می توانست با گیورگی مامارداشویلی، دروازه بان حریف روبرو شود، اما گابریل پائولیستا که از شب سختی که مقابل وینیسیوس داشت خسته به نظر می رسید، با پای محکم وینیسیوس به ساق پایش ضربه زد و او را به زمین زد. در ادامه این خطا باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد و پائولیستا با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد. البته دیروز او با انتشار متنی از وینیسیوس عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که کنترل این صحنه را از دست داده است.

1798185

ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که وینیسیوس در اوایل بازی مقابل والنسیا اعصاب گابریل پائولیستا را به هم ریخته و در نهایت بهای آن را پرداخته است.

اظهار نظر عجیب اسطوره آرژانتینی علیه وینیسیوس


سرویس خبر شماره: 1868492
15 فوریه 1401 در 15:40
3.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

تاوان رفتارش را داد

ماریو کمپس، مهاجم سابق آرژانتین و والنسیا، که به عنوان کارشناس ESPN کار می کند، به گونه ای از تصمیم پائولیستا دفاع کرد که باعث عصبانیت رئال مادرید شد..