اعتراض بازیکنان استقلال به باشگاه؛ چرا خودت تیم را خراب می کنی؟

سامی اخیراً در یک برنامه تلویزیونی گفت که ساپینتو به زودی لیست بازیکنان مازاد نیم فصل را دریافت خواهد کرد تا تصمیمات بعدی در مورد چهار یا پنج بازیکن گرفته شود.

با توجه به اینکه استقلال در آستانه حضور در هفته نهم قرار دارد و پس از آن در هفته دهم تا پانزدهم این تیم مسابقات مهمی از جمله دربی را پیش رو دارد، برخی از بازیکنان با مسئولان باشگاه تماس گرفته و نسبت به این سمت ابراز نگرانی کرده اند. کامنت ها دلیل بر هم زدن آرامش بازیکنان در آستانه بازی های آینده عنوان شد.

توجه داشته باشید؛ تیم استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر جمعه این هفته در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود. اما طبق صحبت های معاون حقوقی باشگاه استقلال، بسیاری از رسانه ها و کانال های هواداری بازیکنان و یا کسانی که هنوز شانس بازی در لیست خروجی استقلال را پیدا نکرده اند را نیمکت نشین کرده و نام آنها را در بین خروجی ها قرار داده اند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در آستانه دیدارهای حساس استقلال در نیم فصل دوم و در شرایطی که این تیم هفته به هفته دربی های زنجیره ای را برگزار می کند، فصل جاری نزدیک می شود. اظهارات فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در پخش زنده تلویزیونی باعث شد تا تعدادی از بازیکنان استقلال از تماس با باشگاه نسبت به مواضع اخیر این مسئول ابراز ناراحتی کنند.