اعتراض: بازی سوپرجام در شرایط عادلانه برگزار نشد!

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه در این دیدار نمایش خوبی ارائه کردند، گفت: خسته نباشید و به بچه هایمان بابت زحماتشان تبریک بگوییم. همه چیز می توانست طور دیگری پیش برود و آن طور که ما می خواستیم پیش نرفت. اما این پایان کار نیست. همه ما برای این فصل همدل هستیم و سخت کار می کنیم. ما مقابل همه تیم ها فوتبال قابل احترامی ارائه می دهیم. بچه های ما مقابل استقلال خیلی خوب بازی کردند. امیدوارم بتوانیم از وقفه قهرمانی نهایت استفاده را ببریم و با قدرت در مسابقات برگردیم. یک بازی خانگی مقابل نفت آبادان داریم که برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم تا به امید خدا امتیاز بگیریم و به دسته های بهتری برسیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های نساجی و استقلال در سوپرجام فوتبال ایران با قهرمانی آبی ها در حالی به پایان رسید که تیم مقابل نیز عملکرد خوبی داشت. جواد منافی مربی نساجی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: به نظرم مسابقه خیلی خوبی بود و به خوبی آن را کنترل کردیم. زمانی گل را زدیم که ایوب کلانتری بازیکن ما مصدوم شد و تیم 10 نفره بازی می کرد. ایوب در ضربات کرنر کمک مستقیم ارسلان مطهری بود و در واقع به دلیل خطای تاکتیکی گل دریافت نکردیم. البته اگر کلانتری در زمین بود این گل هرگز به ثمر نمی رسید. از طرفی اگر در دقیقه 42 کریم اسلامی یکی یکی آن را تبدیل به گل می کرد، ما بدون هیچ به رختکن می رفتیم و مطمئناً شرایط فرق می کرد. اما هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداد که ما آن را به قوانین نانوشته فوتبال نسبت می دهیم.

سرمربی نساجی مازندران انتقادات جدی به مسئولان برگزاری سوپرجام دارد.

اعتراض: بازی سوپرجام در شرایط عادلانه برگزار نشد!

منافی ادامه داد: قبل از بازی با هتل مشکل داشتیم و به هر حال آن را حل کردیم. از نظر تعداد تماشاگر و جو ورزشگاه توضیحاتی دادم. در هر صورت فکر می کنم چنین اتفاقاتی جالب نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران نساجی عذرخواهی می کنیم و به آنها می گوییم مطمئن باشید که در سوپرجام بهترین عملکرد خود را ارائه کردیم اما این پایان کار نیست و با قدرت به مسابقات لیگ برمی گردیم زیرا ما حرف های زیادی برای گفتن داریم



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1851696
نوامبر 12, 1401 در 4:58 ب.ظ
11 هزار امتیاز خبر|

38نقطه نظر

وی با تاکید بر اینکه این بازی در شرایط مساوی برگزار نشد، افزود: برگزارکنندگان بازی ها ظاهراً استقلالی بودند و پوشیدن لباس آبی در کنار زمین برای آنها کافی نبود. ببینید وقتی هماهنگ و توافق شد که بازی در زمین بی طرف برگزار شود و به هر دو تیم گفته شود که هر تیم فقط می تواند 20 تماشاگر داشته باشد، هر دو تیم باید رعایت کنند نه اینکه ما 20 نفر بیاوریم و آنها بیش از هزار نفر بیاورند. ! جو ورزشگاه به گونه ای بود که حس بازی در ورزشگاه آزادی را داشت. با تمام این اوصاف ما به استقلالی ها بابت این برد تبریک می گوییم اما انتظار داشتیم بازی در زمینی مساوی برگزار شود.