اعتراض سرپرست سپاهان به شرایط رقابت با پرسپولیس

رضا فتاحی در پاسخ به این سوال که در ابتدای بازی نسبت به چمن ورزشگاه اعتراض کردند اما بعدا این موضوع حل شد، توضیح داد: طبق قانون، پس از گرم شدن تیم ها، مسئولان زمین باید زمین را آماده کنند و دو یا سه دقیقه زمین را خیس کنند. من اجازه ندادم تیم بیرون بیاید تا به آنها آب بدهم. بعد خود نماینده آمد و گفت اینجا هیچ امکاناتی وجود ندارد، اما آنها سعی کردند و قطعاتی را که باید شلنگ شلنگ می زدند، شلنگ زدند. خوب، هیچ امکان دیگری وجود ندارد. سپس بازیکنان آمدند تا با من صحبت کنند و به من گفتند مشکلی نیست، ما بازی می کنیم. چه برسه به عدالت!



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1935545
15 مه 1402 در 11:33 ب.ظ
33.5 هزار |

22نقطه نظر

فتاحی: این چه عدالتی در فوتبال است؟ !

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در میکس زون ورزشگاه بهنام محمدی در خصوص صحبت های مورائیس که به طور غیرمستقیم پرسپولیس را هدف اصلی عنوان کرده بود، ضمن تبریک پیروزی این تیم گفت. هواداران: “دیگر چه می توانیم بگوییم؟” هفته پیش صحبت کردیم. به نظر من عدالت در این فوتبال نیست! آیا امکان دارد؟! در شروع فصل به ما می گویند مرحله اول و دوم خود را اعلام کنید. مرحله اول ما نقش جهان و مرحله دوم فولادشهر است. پیکان ورزشگاه انگلایب کرج و ورزشگاه دستگردی اکباتان را نیز معرفی کرد. بالاخره این چه عدالتی در فوتبال است؟ ! چرا این باید اینطوری باشد؟ یک سال سخت کار کردیم. ما خیلی بی حوصله ایم. چند فلسفی برگزاری این بازی ها چیست؟ !

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان از اتفاقات و حواشی لیگ برتر با وجود برد بسیار ناراحت و عصبی بود.

اعتراض سرپرست سپاهان به شرایط رقابت با پرسپولیس

فتاحی سپس خطاب به قنبرزاده عضو هیأت مدیره لیگ گفت: آقای قنبرزاده اگر قرار بود مسابقات همزمان برگزار نشود، چرا برای مصاحبه آمدید؟! بله سخت بود. حالا طبیعی است که شما مسابقات را همزمان انجام ندادید، حداقل وقتی دیدید که ما برای قهرمانی می جنگیم، همزمان بازی می کردید. آن شب آقای ساکت گفتند اگر در بحث بلیت باختیم، اشکالی ندارد. می توانید از شرکت هواپیمایی بپرسید که پرواز چارتر را کجا گرفتیم، اگر آقای قنبرزاده روز سه شنبه گفت ما برای تاخیر پرواز چارتر اقدام کرده ایم یا نه! خداوند عدالت را در فوتبال برقرار کند.

فتاحی ادامه داد: به خدا ما می توانیم صحبت کنیم، می توانیم هوچی کنیم، می توانیم کارهایی که تیم های دیگر انجام می دهند انجام دهیم، اما مدرسه ما مدرسه شاهین است. مدرسه ما مدرسه برزمهری است، مدرسه تابش، مدرسه یزدخاصی، مدرسه محرم نویدکیا، همان محمود کریمی است که چشمش را به باشگاه می دهد و هیچ وقت نمی آید بگوید من این درخواست را از باشگاه دارم. به تیم های شهر نگاه کنید. همه در مشکل هستند. روز بازی در تمام طول مسابقه با تراکتور به سمت ما لیزر پرتاب کردند. رفتم پشت خط و اینو گفتم گفتند مانعی برای بازی کردن نیست. هفته گذشته با شلیک لیزر به تابلوی تبلیغاتی ما را به مدت 5 دقیقه خواباندند. برای چی؟ به خدا ما سخت کار می کنیم. بازیکنان و باشگاه ما جان خود را می دهند. آقای دکتر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هفته گذشته به رختکن تیم آمدند و صحبت کردند. گفتند فرقی نمی کند چند تریلیون سود یا ضرر داشته باشیم، اما کارگر با نتایج تیم شما زندگی می کند و چند روز غمگین است. به خدا این فوتبال مایه شادی مردم است. این لذت را از آنها نگیرید.

1349153

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که فکر می کنم این مشکلات برای قهرمانی سپاهان است. من نمی دانم، اما می بینید که این هفته چه اتفاقی افتاد. برای خدا سخت است. شرایط برای ما سخت است. آن ها پنالتی هفته گذشته ما را نگرفتند. در حال حاضر هیچ اشکالی ندارد. پنالتی ما را نگرفتی، همه کارشناسان گفتند پنالتی است. سوال این است که چرا به بازیکن من هشدار می دهید؟ ! دقیقه 90 بازیکن من باید استرس داشته باشد که کارت دوم را نگیرد. خب این سوالات به ذهنم نمیرسه؟ ! دو پنالتی ما را با تراکتور نگرفتند. 4 امتیاز خواهد بود. حالا اگر این 4 امتیاز را داشتیم با ترس بازی می کردیم؟! بازیکنان ما افتخار دارند. به خدا این فوتبال ارزشی ندارد که در آن این اتفاقات بیفتد.

1409154

وی با اشاره به جلسه هماهنگی قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان افزود: دیشب در جلسه قبل از مسابقه گفتم. چرا الان اینجا هستیم؟ ! ما همه آن را به خاطر توصیه منبع می اندازیم. به خدا اینطور نیست. به خدا بگو شورای تامین هم 200000 نفر را کنترل می کند. اگر قرار باشد بازی بدون هوادار باشد، آن ها آن را کنترل می کنند. توپ را پرتاب می کنیم. بالاخره سازمان لیگ امکان دارد بازی را در ورزشگاه آزادی شروع کند؟ حالا می فهمیم که چرا بازی ها را همگام نکردند.