اعتراض مجیدی به داور چهارم با موبایل (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1849744
نوامبر 01, 1401 در 8:40 ب.ظ
3.6 هزار |

0نقطه نظر

بعد از خطای ادعایی، پنالتی برای اتحاد الکبالا

اتفاق جالب این رویارویی در اواسط نیمه اول رخ داد. جایی که فرهاد مجیدی با موبایلش به سمت داور چهارم رفت و از اعلام خطای پنالتی به سود تیمش توسط قاضی دادگاه متعجب شد.

ماجرا از این قرار است که در دقیقه 28 روی یک پاس عمقی الکساندر چیکالدائو رومانیایی کولبا توپ را در محوطه جریمه پس گرفت اما پس از برخورد با فریس خلیل مدافع الوصل روی زمین افتاد.

فرهاد مجیدی در جریان بازی تیمش مقابل الوصل به طرز جالبی به داور مسابقه اعتراض کرد.

اعتراض مجیدی به داور چهارم با موبایل (تصویر)

نکته جالب اینجاست که مجیدی این کار را در زمان حضور در استقلال و در بازی با آلومینیوم اراک انجام داده بود تا در اعتراض به تصمیم داور، بازی را به سیدعلی قاضی نشان دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمه اول دیدار تیم های الوصل و اتحاد کلبا با گل دقیقه 5 فابیو لیما به سود میزبان به پایان رسید و شاگردان مجیدی 45 دقیقه برای تساوی فرصت دارند. بازی

پس از آن فرهاد مجیدی با موبایل خود صحنه برخورد را به داور چهارم نشان داد و احساس کرد که باید پنالتی اعلام می شد اما این اتفاق نیفتاد.

داور ابتدا به این صحنه توجهی نکرد اما پس از فراخوانی به کنار زمین توسط کمک داور ویدئویی، برای دقایقی صحنه برخورد را بررسی کرد و اگرچه به نظر می رسید برخوردی صورت گرفته است. بین 2 بازیکن، داور هیچ پنالتی برای خطا وجود نداشت.