اعتراض هواداران: هر دو بازی نیمه نهایی را همزمان انجام دهید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این هوادار بیست روز مانده به دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی با پرسپولیس، دو بیانیه در سایت خود درباره بازی امروز منتشر کرد. آنها علاوه بر اصرار به برگزاری بازی در ورزشگاه تستگردی، اعتراض کردند که دو نیمه نهایی همزمان برگزار نمی شود!


سرویس خبر شماره: 1935244
14 مه 1402 در 4:19 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در بیانیه هواداران در خصوص همزمانی دو مرحله نیمه نهایی حذفی آمده است:«طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان هواداران لیگ، روز پنجشنبه مورخ 04/03/1302 ساعت 18:30 ورزشگاه پاس قوامین تهران بیست و چهار ساعت زودتر میزبان پرسپولیس و استقلال خواهد بود و ورزشگاه آزادی تهران پذیرای نساجی خواهد بود.

اما مشکلی که با اعتراض رسمی باشگاه هواداران همراه شد این است که چرا در حالی که قرار است دو مسابقه ذکر شده در دو ورزشگاه جداگانه توسط چهار نماینده راه یافته به نیمه نهایی برگزار شود، بازی های مرحله نیمه نهایی باید با اختلاف زمانی بیست و چهار ساعته

شبکه سه سیما که برنامه های زنده و تولید شده ورزشی اش 24 ساعت شبانه روز در اختیار انحصاری مغربی ها و تحت پوشش اخبار و حواشی آنهاست تا تبلیغات بهتری داشته باشد تا کی باید برنامه های ما و شما را با کنداکتور خود تنظیم کند. ، مگر اینکه به اعتراف خود شما هیچ درآمدی از حقوق پخش و تبلیغات تلویزیونی دریافت نکنید و طبق شهادت ما هیچ باشگاهی به خصوص باشگاه خصوصی مانند فندار در اختیار شما قرار نخواهد گرفت.

اما سوال اینجاست که اگر گل گهر در بازی خود مقابل پرسپولیس پیروز می شد و پارس جنوبی هم استقلال را شکست می داد و با هوادار و نساجی به نیمه نهایی جام خولا می رسید، نیمه نهایی جام خولا روی آنتن می رفت. سا سیما. می خواهید در فاصله نگه داشته شوید؟

روز پنجشنبه کانون هواداران با ارسال نامه ای به سازمان لیگ نسبت به عدم همزمانی دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی رسما اعتراض کرد.

اعتراض هواداران: هر دو بازی نیمه نهایی را همزمان انجام دهید!

وقتی کانون هواداران و کانون‌هایی مانند هواداران از تبعیض ناخواسته و شرایط نابرابر در فوتبال ما صحبت می‌کنند، به همین جزئیات و البته کلیات دیگری اشاره می‌کنند که در این مقاله و در این مرحله نمی‌آیند.

سازمان لیگ باید فورا تصمیم به روزتر و حرفه ای تری اتخاذ کند تا دیگر شبهات پوچ خدای ناکرده از تصمیمات خود باخبر شوند و به راحتی نقشه های مکرر نویسندگانی را که مسائل دیگری دارند خنثی کنند. ذهن



مجله اخبار فوتبال داخلی