اعتراض گسترده به پیراهن حریف ایران در جام جهانی

طرفداران آمریکایی این دو پیراهن را خسته کننده، زشت و غیر خلاقانه می دانند. وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا و هافبک یوونتوس به این پیراهن‌ها در اینستاگرام اعتراض کرد تا مشخص کند که عکس‌های منتشر شده واقعاً پیراهنی‌هایی هستند که آمریکایی‌ها در قطر آن‌ها را می‌پوشند.

هواداران فوتبال آمریکایی با ایجاد کمپینی در شبکه های اجتماعی اعتراض گسترده ای را به راه انداختند و حتی برخی از آنها خواستار مداخله دولت ایالات متحده برای تغییر طرح این پیراهن ها شدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تصاویر پیراهن اول و دوم تیم ملی آمریکا برای جام جهانی قطر که منتشر شد، اعتراض هواداران آمریکایی را برانگیخت.


سرویس خبر شماره: 1838688
25 اوت 1401 @ 8:59 ب.ظ
433 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آمریکایی ها که هشت سال برای حضور مجدد در جام جهانی منتظر ماندند، با پیراهن تولید نایک در قطر به میدان خواهند رفت. پس از انتشار عکس های پیراهن های آمریکا، هواداران این تیم و همچنین یکی از ستاره های فوتبال آمریکا یعنی وستون مک کنی به طراحی آن ها اعتراض کردند.

مک‌کنی در اینستاگرام زیر پستی که تصاویری از هر دو پیراهن را نشان می‌دهد، نوشت: «سعی کردم به آنها بگویم». ستاره آمریکایی در ادامه حکم خود از شکلک گریان استفاده کرد تا انتقاد خود را از طراحی پیراهن تیم ملی کشورش نشان دهد.

واکنش وستون مککنی: سعی کردم بهشون بگم😢

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله نزدیک به سه ماه تا آغاز جام جهانی 2022، تصاویری از پیراهن اول و دوم تیم ملی آمریکا منتشر شد. آمریکا در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارد و یکی از دیدارهای حساس مرحله گروهی را مقابل تیم ملی کشورمان برگزار خواهد کرد.