اعترافات جدید عثمان دمبله در رختکن بارسلونا


سرویس خبر شماره: 1817364 |
10 فروردين 1401 ساعت 19:41 |
39,759 |

7نظرات

می مانم و تمدید می کنم

ژاوی هرناندز بزرگترین حامی دمبله در بارسلونا است و زمانی که او جایگزین رونالد کومان شد، اصرار داشت که ستاره فرانسوی را حفظ کند و او را بهترین بازیکن جهان در پست خود خواند. دمبله که انتظار می رفت از روی سکوها محروم شود، در نهایت با اصرار ژاوی به ترکیب اصلی بارسا پیوست و به اعتماد سرمربی خود به خوبی پاسخ داد. در 5 بازی اخیر او 7 پاس گل از جمله دو پاس گل برای ال کلاسیکو داد تا ثابت کند که اگر مصدوم نشود و به او اعتماد نشود ستاره تعیین کننده ای خواهد بود.

موندودپورتیوو همچنین مدعی شد که دمبله به هم تیمی هایش گفته که قصد ماندن دارد و می خواهد قراردادش را تمدید کند. دمبله همچنین هرگونه قرارداد با پی اس جی یا هر باشگاه دیگری را رد کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وضعیت عثمان دمبله در بارسلونا به طور فزاینده ای مبهم می شود. ستاره فرانسوی که تا فصل گذشته همچنان مصدوم بود، قراردادش را در پایان فصل به پایان می رساند و در زمستان امسال برای تمدید انتقالش از سوی مسئولان باشگاه تحت فشار قرار گرفت. او تهدید به کاهش دستمزد یا انتقال به باشگاه دیگری شده بود، اما موسی سیسوکو، مدیر دمبله، اعلام کرد که موکلش تا پایان فصل برای بارسا بازی خواهد کرد و حاضر به تمدید نشد و میز مذاکره را ترک کرد. طرفین

برخی رسانه ها دیروز مدعی شدند که بارسلونا برای از سرگیری مذاکرات با مدیر برنامه دمبله تماس گرفته است، اما موندودپورتیوو به 4 مقام بارسا گزارش داد که این موضوع صحت ندارد و باشگاه با سیسوکو تماسی نداشته است. با این حال، چهار مدیر اصلی بارسا تایید کرده اند که مذاکرات جدید برای تمدید به زودی آغاز خواهد شد، اما همه چیز به دمبله و مدیر برنامه او بستگی دارد. در واقع، بارسا از پیشنهاد قبلی خود چشم پوشی نمی کند و دمبله در صورت تمایل به ماندن، باید از حقوق خود کسر کند.

عثمان دمبله به هم تیمی هایش گفته است که می خواهد قراردادش را با بارسا تمدید کند.