اعتراف بلینگهام: من خیلی خسته هستم تمرین سوم


سرویس خبر شماره: 2051437
7 جولای 1403 ساعت 20:47 |
3.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

جود بلینگهام اعتراف کرد که در برابر اسلوونی “کاملا تسلیم شد” و این نگرانی را ایجاد کرد که ستاره انگلیسی در یورو 2024 از پا دربیاید.

اعتراف بلینگهام: من خیلی خسته هستم

انتظارات از بلینگهام پس از یک فصل درخشان برای رئال مادرید و عملکرد عالی گلزنی در پیروزی 1-0 انگلیس مقابل صربستان در بازی افتتاحیه یورو 2024 بالا بود. با این حال، این بازیکن 20 ساله در بازی بعدی مقابل دانمارک با مشکل مواجه شد. و این روند در برابر اسلوونی ادامه یافت. امروز بازیکن سابق بوروسیا دورتموند اعتراف کرد که در جریان تساوی بدون گل روز سه شنبه از نظر جسمی خسته شده است.

او در مصاحبه با برنامه شیرهای اتحادیه فوتبال گفت: مطمئناً در پایان مسابقه انرژی هواداران را تغذیه می کنید. در آخرین بازی (مقابل اسلوونی) من کاملاً افسرده شدم. اما شما شعارها و شعارهای آنها را می شنوید و می توانید در سطحی پایین تر از بهتر خود بازی کنید. طبیعی است و می تواند اتفاق بیفتد: “اما من فکر می کنم مهم این است که وقتی این پیراهن را می پوشی و نماینده این هواداران هستی، تسلیم نمی شوی و فکر می کنم آنها مدام این را به تو یادآوری می کنند.

بلینگهام با زدن 23 گل، ثبت 13 پاس گل و هدایت رئال مادرید به عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2024-2023 به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته شده است. با این حال، واضح است که ستاره سابق بیرمنگام سیتی در دیدارهای اخیر تاثیری را که خود و بسیاری دیگر انتظارش را داشت، نداشته است و پس از این اعتراف، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس ممکن است با تصمیم سختی در مورد تیمش مواجه شود.

2048378

طرفداران ساوت گیت و انگلیس امیدوارند بلینگهام (که تابستان گذشته از دورتموند با مبلغی بالغ بر 108 میلیون پوند به مادرید پیوست) برای بازی حساس یکشنبه یورو 2024 مقابل اسلواکی در مرحله یک هشتم نهایی به بهترین فرم خود بازگردد.

مجله اخبار فوتبال خارجی