اعتراف تلخ سرمربی سرخ ها; مشکل روحی داریم/ تیم من در جریان بازی مشکل دارد

سرمربی یونایتد ادامه داد: “تیم ما می داند چگونه برای بازی بعدی وقتی یک بازی بد را می بازد، آن را فراموش کند. ما بارها این کار را انجام داده ایم. اما نمی دانیم چگونه بر آن غلبه کنیم و از دست ندهیم. وقتی که داریم. یک مشکل در طول مسابقه. این چیزی است که ما باید روی آن کار کنیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

منچستریونایتد در این فصل 9 شکست از جمله 6 شکست با بیش از یک گل داشته است و برخی شکست های شیاطین سرخ به گونه ای اتفاق افتاده است که سازمان یونایتد در جریان بازی به هم ریخته و تیم کاملا شکست خورده است. خوردن به عنوان مثال، شکست تاریخی 7-0 مقابل لیورپول را در نظر بگیرید.

تنهاچ در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش با برایتون در نیمه نهایی جام حذفی گفت: نمی توانیم انکار کنیم که مشکل روحی داریم. درباره اون هیچ شکی نیست. ما باید یاد بگیریم که هر اتفاقی که در طول بازی بیفتد، مهم نیست که چقدر بد باشد، باید به راه خود ادامه دهیم و همه چیز را تمام شده در نظر نگیریم.

پس از باخت مشابه 3-0 مقابل سویا که باعث شد تیم از لیگ اروپا حذف شود، اریک تنهاچ می گوید بازیکنانش در این فصل با مشکلات روحی روبرو هستند و نمی توانند تمرکز کنند و اعتماد کنند وقتی اوضاع خراب می شود. در طول مسابقه یکدیگر را خراب کنند.