اعتراف تلخ کلوپ پس از توقف لیورپول / این چیزی است که شایسته آن بودیم!

لیورپول از بازی خود مقابل فولام خانگی یک امتیاز گرفت و هر دو گل آنها در آن بازی حاصل همکاری داروین نونس ستاره اروگوئه ای جدید تیم با مهاجم قرمزپوش مصری مرسی ساید، محمد صلاح بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از تساوی 2-2 مردانش مقابل فولام در اولین بازی هفته اول فصل 2022-2023 لیگ برتر، اعتراف کرد که خوشحال است تیمش حداقل یک امتیاز مسابقه کسب کرده است.

کلوپ در پایان بازی گفت: “بهترین چیز در این بازی نتیجه بود زیرا با وجود یک بازی بسیار بد یک امتیاز گرفتیم. رویکرد بازیکنان در ابتدای بازی درست بود. ما می خواستیم بجنگیم. توپ را پس بگیرید، اما برای بسیاری از ما آسان نبود. نتیجه بازی خیلی بد نبود، به خصوص که ما مستحق بیش از یک امتیاز نبودیم. با این حال، من معتقدم که عملکرد ما همچنان جای پیشرفت زیادی دارد

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در سفر خود به کریون کوتیج یک امتیاز کسب کرد و دو برابر از حریف تازه صعود کرده خود عقب افتاد. به همین دلیل همسر سرمربی آلمانی این تیم از نتیجه این دیدار ابراز رضایت کرد.

کلوپ همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد آنچه که در بین دو نیمه به بازیکنان گفت، به طور غیرمستقیم اعتراف کرد که از دست بازیکنانش خجالت زده شده است. او گفت: “خب شما (به عنوان یک مدیر) قرار نیست همیشه بازیکنان خود را در آغوش بگیرید. ما معمولاً در نیمه اول بازی بهتر بودیم و به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم. نمی خواهم بگویم که بازیکنان ما این کار را نکردند.” سزاوار آن نیستیم، اما وقتی یک بازی را برخلاف آنچه که ما برنامه ریزی کرده بودیم شروع کنید، کار سخت می شود. همه بازیکنان ما تحت فشار بودند. ما نتوانستیم خطوط دفاعی حریف را بشکنیم. ما هرگز آن لحظه تعیین کننده را برای سرعت بخشیدن به بازی خود پیدا نکردیم. هر چه موقعیت‌های خطرناک‌تری داشتیم، می‌توانستیم بازی را ببریم، اما چنین نتیجه‌ای برای ما خیلی زیاد بود.”