اعتراف ستاره فوتبال به استفاده از جادوگری/بله; این خبر درست است اما …

پوگبا با حضور در دفتر مرکز مبارزه با جرایم سازمان‌یافته دادستانی فرانسه، درخواست برادرش را رد کرد که مدعی بود برای تقویت نقش خود در تیم فرانسه و خارج شدن از سایه به استفاده از جادو روی آورده است. درباره کیلیان امباپه، به جای سطح کیفی مهاجم پاری سن ژرمن: “بله، از این طلسم استفاده کردم، اما برای محافظت از من در برابر آسیب های مکرر بود.” “من هرگز قصد آزار کسی را نداشتم.”

پل پوگبا که اخیراً از برادرش ماتیاس پوگبا شکایت کرده است زیرا او و برخی از دوستان سابقشان در سفر اخیر خود به فرانسه سعی در اخاذی از وی داشتند، در حال حاضر در ایتالیا و فرانسه به خاطر همین حوادث تحت حفاظت است. اخیرا برادر بزرگتر هافبک یوونتوس به عنوان بخشی از تحقیقات پلیس در مورد اتهام اخاذی و آدم ربایی برادرش روانه زندان شد و در حال حاضر در بازداشت و تحت تحقیقات است.

او همچنین گفت که توسط همدستان برادرش تهدید به اسلحه گرم شده و توسط آنها در آپارتمانی در پاریس حبس شده است و آنها 11 میلیون یورو پول نقد خواسته اند: “دو نفر از آنها اسلحه های خود را به سمت من نشانه رفتند در آن زمان من ترسیدم. وقتی اسلحه را به سمت من نشانه رفتند. من به آنها گفتم که پول خواهم داد، اما آنها فریاد زدند: “خفه شو، سرت را پایین بیاور.” وقتی آن دو مرد در حالی که کلاه به سر داشتند و صورتشان را پوشانده بودند، رفتند، رشددان (یکی از دوستان مشترک برادران پوگبا که در این ماجرا نقش داشت. اخاذی) به من گفت که باید این پول را بپردازی وگرنه همه ما دچار مشکل می شویم».



سرویس اخبار فوتبال خارجی