اعتراف سرمربی اینتر: سومی را برنامه ریزی کرده ایم!

انتقاد از سران چینی اینتر؟ آمدن به باشگاه مهمی مانند اینتر برای من تجربه فوق العاده ای بود. من در این شهر و برای یک مدیر ورزشی بزرگ شدم که بالاترین دستاورد است. ما به آرامی از اعتماد باشگاه عبور کردیم و فراموش نکنیم که مالکان باشگاه در مراحل اولیه این روند چقدر سرمایه گذاری کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدون توجه به نتیجه دیدار امشب بارسلونا و بایرن مونیخ در نیوکمپ، پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن، صعود اینتر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین می کند. پپ ماروتا، مدیر ورزشی کهنه کار اینتر مدعی شده است که بعد از قرعه کشی آنها فکر نمی کنند شانس زیادی برای خروج از این گروه سخت داشته باشند و حالا نراتزوری در آستانه تحقق یک رویای بزرگ است.

پپ ماروتا گفت: “این یک دستاورد مهم و بخشی از روند تثبیت اینتر بود که سه یا چهار سال پیش آغاز شد. در اروپا فصل گذشته به مرحله یک هشتم نهایی رسیدیم و بنابراین تکرار می کنیم که موفقیت یک نتیجه عالی خواهد بود. قرعه کشی «برنامه ما این بود که سوم شویم. نمی‌دانم بارسلونا چگونه شرایط را پیش‌بینی کرده بود، اما تا آنجا که به ما مربوط می‌شد، بودجه ما در اهداف بزرگ قفل نشده بود. ما می خواستیم بالا برویم و پرتاب کار کرد. کار را بسیار سخت کرد، اما امشب می‌توانیم امید به صعود زودهنگام را از یک گروه بسیار دشوار تأیید کنیم.


سرویس خبر شماره: 1850234
نوامبر 04, 1401 در 08:05 ب.ظ
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر اعتراف کرد که معتقد نیست این تیم شانسی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

اعتراف سرمربی اینتر: سومی را برنامه ریزی کرده ایم!