اعتراف سرمربی هلند؛ من به بلژیک برای کورتوا حسادت می کنم

“بله، من به روبرتو مارتینز حسادت می کنم. هر بازیکنی وارد دنیای فوتبال می شود. من نمی دانم در بازی امشب بین بلژیک و هلند در زمین چه اتفاقی قرار است بیفتد، اما من سه بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده ام. بازی ها و آنها در هر سه بازی یکسان بازی کرده اند.

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، اعتراف کرد که از طرفداران پر و پا قرص تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید است.

اعتراف سرمربی هلند؛  من به بلژیک برای کورتوا حسادت می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیبو کورتوا دروازه بان بزرگ تیم ملی بلژیک و باشگاه رئال مادرید در یکی دو سال اخیر عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و درخشش او در آخرین فصل لیگ قهرمانان اروپا یکی از اصلی ترین آنهاست. عوامل قهرمانی شماره 14 رئال مادرید در این تورنمنت بود. لوئیس فن خال در آستانه دیدار هلند و بلژیک در لیگ ملت های یوفا مدعی شد که تیبو کورتوا را بسیار دوست دارد و به خاطر حضور روبرتو مارتینز در دروازه بلژیک به او حسادت می کند.


سرویس خبر شماره: 1845229
03 مهر 1401 ساعت 17:21 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

البته من به بازیکنان تیم ملی اعتقاد دارم. آنها برای پیروزی در این بازی هر کاری می کنند و من تیمم را برای رسیدن به این هدف آماده می کنم. البته انتظار ندارم بازیکنان هلند خیلی راحت به نتیجه دلخواه برسند اما ما همچنان تمرکز داریم و این نکته مهمی است.»



مجله اخبار فوتبال خارجی