اعتراف سیمئونه: من نتوانستم یک بازی از فلیکس بگیرم


سرویس خبر شماره: 1848237
23 اردیبهشت 1401 @ 10:24 ق.ظ |
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر


سیمئونه در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اتلتیک بیلبائو در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت فلیکس گفت: برای من سخت بود که بهترین بازی ممکن را از ژائو بگیرم، اما این چیزی است که باید تلاش کنم و خودم به آن پی ببرم. من باید بتوانم بهترین بازی ممکن را داشته باشم و بهترین نتیجه را از هر بازیکنی بگیرم و این در مورد فلیکس نیز صدق می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید اعتراف کرد که نتوانسته بهترین عملکرد ممکن را از ژائو فلیکس در این تیم داشته باشد.

اعتراف سیمئونه: من نتوانستم یک بازی از فلیکس بگیرم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ناراحتی شدید فلیکس و تصمیم او برای جدایی از اتلتیکو مادرید در نقل و انتقالات ژانویه به گوش می رسد.
ستاره پرتغالی سه سال پیش با قراردادی 120 میلیون یورویی بنفیکا را ترک کرد و به اتلتیکو پیوست تا به درخشش خود در آنجا ادامه دهد. در حالی که خیلی ها او را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کردند و به این نکته اشاره می کردند که این بازیکن فوق ستاره بعدی تیم ملی پرتغال خواهد بود، اما شرایط متفاوت شد.
فلیکس نتوانست درخششی که در اتلتیکو به بنفیکا نشان داد را تکرار کند. او از ابتدای فصل تاکنون در یازده بازی موفق به گلزنی نشده است و حالا روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داده است که اختلاف او و سیمئونه باعث شده تا این بازیکن روی نیمکت اتلتیکو بنشیند و این مشکل باعث ناراحتی زیادی برای او شده است. رهبران این باشگاه او خواستار جدایی او در پنجره زمستانی آینده شد.