اعتراف مدیر جنجالی باشگاه/ بله در کارهای تاکتیکی تیم دخالت می کنم

مالک سابق میلان که اکنون 85 ساله است و تیم جدیدش امسال وارد سری آ شد، به تلویزیون “تل لومباردیا” گفت: “رسیدن مونته‌سا به سری آ پس از 110 سال برای من به اندازه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.” در انتخاب تاکتیک‌های مونته‌سا و ارائه توصیه‌های لازم مشارکت داشتم، همانطور که در میلان با تمام مربیانی که داشتیم همین کار را انجام دادم.”

سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه مونتسا ایتالیا به دخالت در مسائل تاکتیکی این تیم و ارائه دستورالعمل های فنی به مربیان این تیم اشاره کرده است.

نخست وزیر سابق ایتالیا به برد یکشنبه شب تیمش مقابل یوونتوس اشاره کرد و گفت: در نهایت شاهد یک بازی عالی و یک برد مهم بودیم. من همیشه گفته ام که این مونته پتانسیل بالایی دارد که در هفته های اول قهرمانی نتوانست آن را نشان دهد. شکست دادن یوونتوس، اما من فکر می کنم این راه خوبی برای انتخاب یک مسیر جدید بود.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این سیاستمدار و فوتبالیست باتجربه ایتالیایی گفت: من پالادینو (سرمربی جدید مونتهسا) را به خوبی می شناسم زیرا او در فوتبال پایه باشگاه ما کار می کرد. به همین دلیل من و آدریانو گالیانی تصمیم گرفتیم او را به خدمت بگیریم. او باشگاه را می شناسد و شایسته این فرصت بود. من نشان دادم که می دانم چگونه به اهداف فوتبالم برسم.