اعتراف ناگلسمن: داور می توانست برای اینتر پنالتی بگیرد


سرویس خبر شماره: 1851403
11 نوامبر 1401 در 02:26
2.2 هزار |

0نقطه نظر

یولیان ناگلزمن گفت: ما در این فصل در تمام بازی های مرحله گروهی بسیار خوب بازی کرده ایم، اما اگر در مرحله حذفی به نتیجه دلخواهمان دست یابیم، این مقام اول در مرحله گروهی هیچ معنایی نخواهد داشت. ما باید فراتر برویم. سال گذشته و برای رسیدن به سطوح بالاتر و با شرایط فعلی بازیکنان تیم، مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نمایش فوق العاده بایرن مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان اروپا امشب در مرحله گروهی نیز ادامه یافت و با وجود غیبت بازیکنان کلیدی فراوان، موفق شد در خانه اینتر با دو گل به پیروزی برسد. یولیان ناگلزمن، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ تاکید کرد که اگر این تیم به مراحل پایانی مسابقات راه پیدا نکند، این رهبری مسلط برای بایرن هیچ معنایی نخواهد داشت.

تصمیم جنجالی نیمه اول و اعلام نشدن پنالتی روی صحنه هند سادیو مانه؟ فکر می کنم می توان این صحنه را پنالتی نامید. اما این داور است که قوانین را به خوبی می داند. او دو دقیقه و نیم صحنه را تماشا کرد و تصمیمش را گرفت و تمام».



مجله اخبار فوتبال خارجی

جولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ مدعی شد صحنه برخورد توپ با دست سادیو مانه مشکوک بوده است.

اعتراف ناگلسمن: داور می توانست برای اینتر پنالتی بگیرد

در دیدار با اینتر شاهد عملکرد بسیار خوب و پخته بازیکنان بایرن مونیخ بودیم. بازیکنانی که در آستانه بازی امروز شانس زیادی برای نشان دادن توانایی های خود نداشتند مقابل اینتر بسیار خوب ظاهر شدند.

در نهایت، ما یک تیم بسیار جوان در زمین با بازیکنانی مانند رایان گراونبرچ، یوسیپ استانیسیچ و ماتیس تل داشتیم. بازی و نشانه بسیار خوبی برای ما بود. اکنون احساس می کنم به عنوان سرمربی بایرن مونیخ می توانم بازیکنان اصلی خود را تغییر دهم و بدون کاهش کیفیت تیم به نتیجه مطلوب برسم.