اعتراف پوگبا؛ رفتم پیش شعبده باز اما نه برای امباپه!


سرویس خبر شماره: 1845207
03 مه 1401 در 1:15 ب.ظ.
1.1 هزار |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پوگبا چند هفته ای است که درگیر پرونده باج گیری و اخاذی است و جنجال بر سر اتهامات او همچنان ادامه دارد.
ماتیاس پوگبا، برادر این بازیکن با انتشار ویدئویی مدعی شده است که قصد دارد اسرار زندگی برادرش را منتشر کند و به جهانیان نشان دهد که این ستاره یوونتوس با چیزی که هست متفاوت است.
او در این ویدئو مدعی شد که پوگبا با استفاده از جادو، کیلیان امباپه را به تیم فرانسه جذب کرده و به ستاره اصلی این تیم تبدیل شده است.
این موضوع تاثیر زیادی روی مهاجم پاری سن ژرمن گذاشته است و بسیاری از رسانه های فرانسوی مدعی شده اند که او و نزدیکانش از نزدیک این اتهامات را دنبال می کنند. با این حال امباپه چند روز پیش گفت که با پوگبا صحبت کرده و ترجیح داده است حرف های هم تیمی اش را بپذیرد و مشکلی بین آنها وجود نداشته است.
پس از طغیان امباپه در بازی روز پنجشنبه فرانسه و اتریش که با پیروزی 0-2 این تیم همراه بود، این موضوع دوباره مورد توجه جدی قرار گرفت و این بار روزنامه دیلی میل مدعی شد که به شواهدی دست یافته است که نشان می دهد پوگبا در در گفتگو با پلیس، او اعتراف کرد که در واقع با یک جادوگر مشورت کرده است.
با این حال، او اصرار دارد که این حرکت هیچ ربطی به امباپه نداشته و صرفاً تلاش می‌کند تا زخم‌های متعدد را التیام بخشد و همچنین به کودکان فقیر آفریقا که از طریق رسانه‌ها با آنها مرتبط است کمک کند.
پلیس فرانسه در تلاش است تا تمامی موارد ذکر شده در این پرونده را به طور کامل بررسی کند. این بازیکن در حال حاضر به دلیل تهدیدهای صورت گرفته در بازداشت به سر می برد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پل پوگبا، هافبک تیم ملی فرانسه اعتراف کرده است که با یک جادوگر مشورت کرده است اما قصد نداشت کیلیان امباپه را طلسم کند.

اعتراف پوگبا؛  رفتم پیش شعبده باز اما نه برای امباپه!