اعتماد نکونام به جانشین قائدی بیشتر شد



مهرداد محمدی امروز یکی از مهره های اصلی تشکیل و استقلال تیم ملی است. این فوتبالیست در خط حمله استقلالی ها نقش آفرینی کرد که موفق شد در دیدار مقابل استقلال خوزستان تک گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر برساند و یکی از عوامل اصلی خطاهای مدافعان کرمانی در این دیدار بود. بازی با مس رفسنجان او اکنون می تواند برای تیم ملی گلزنی کند.

اگرچه برخی معتقدند هرکسی در پست محمدی در موقعیت تک به تک با دروازه بان این گل را به ثمر می رساند، اما فرار به موقع این مهاجم از کنار دروازه تیم ملی فوتبال اردن نشان از آمادگی بدنی و آمادگی این بازیکن برای گلزنی دارد. چیپ دیدنی مهرداد محمدی در هنگام شارژ شدن از پشت توسط مدافع حریف نشان می دهد که او چقدر می تواند در خط حمله تیم باشگاهی خود به استقلال کمک کند.

کارشناسانی که در هفته های اخیر او را جایگزینی شایسته برای مهدی قیدی می دانستند، قطعا با دیدن این گل به این باور رسیده اند که محمدی با قرار گرفتن در محوطه جریمه حریف به راحتی می تواند جای خالی دو مهاجم بوشهری را در خط حمله استقلال پر کند. ضمن اینکه در صورت حضور بلانکو در کنار محمدی در خط حمله استقلال، خیال جواد نکونام به راحتی دروازه حریفان استقلال را باز می کند.

لازم به ذکر است که در دقیقه 68 دیدار تیم ملی مقابل اردن، مهرداد محمدی به جای علیرضا جهانبخش وارد زمین شد و با ایجاد پویایی در خط حمله، تیم ملی اردن را برگرداند و پس از مدتی کوتاه. ، در دقیقه پنجم گل زیبای خود را به ثمر رساند، او گلزنی کرد تا به امیر قلعه نویی ثابت کند که 27 دقیقه برای پاسخ به اعتمادش کافی است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال