اعدادی که رئال مادرید را قهرمان اروپا می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید 6 فروردین 1395 در ورزشگاه اتحاد میهمان منچسترسیتی بود و فردا دقیقا در همین تاریخ و در انگلیس به مصاف نماینده قدرتمند انگلیس می رود. در آن مقطع، شاگردان زین الدین زیدان مقابل سیتی به تساوی بدون گل رسیدند تا همه چیز را به بازی بازگرداند. بازی دوم قرار است در 4 می در برنابئو برگزار شود و این دقیقا همان اتفاقی است که 6 سال پیش رخ داد.

هواداران این باشگاه امیدوارند امسال هم این سناریو تکرار شود و حدود یک ماه دیگر جشن قهرمانی بگیرند. البته منچسترسیتی در این فصل به وضوح نسبت به سال 2016 تیم قوی تری است و پپ گواردیولا با ستاره هایش شانس قابل توجهی برای صعود به فینال و قهرمانی در لیگ دارد. با این حال رئال مادرید در مراحل قبلی بار دیگر مهارت خود را در اختتامیه رقابت های اروپایی ثابت کرد و به هیچ وجه نمی توان کارلو آنچلوتی و تیمش را دست کم گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

از نظر تاریخی، رئال مادرید در این فصل شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داشته است.

رئال مادرید در دیدار مقابل سیتی با تک گل گرت بیل پیروز شد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد. فینال این فصل در 28 می در سن سیرو برگزار می شود و امسال نیز دقیقاً در همان تاریخ فینال در پاریس برگزار می شود. بنابراین رئال مادرید حداقل از نظر تاریخی شانس قابل توجهی برای رسیدن به فینال و قهرمانی در لیگ دارد. گالاتاسرای در آن فصل در ضربات پنالتی مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.


سرویس خبر شماره: 1821326 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 12:32 |
1,444 امتیاز خبر|

0نظرات

به امید تکرار تاریخ؛