اعلامیه استقلال: هفته اول تور برگشت بدون تماشاگر خواهد بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که انتظار می رفت دیدارهای هفته یک لیگ برتر با حضور تماشاگران و اشتیاق هواداران تیم ها برای دیدن مسابقات تیم محبوبشان برگزار شود، دوباره اوج گرفته بود اما لیگ تصمیم ناگهانی سازمان باعث شد حداقل این اتفاق در هفته اول فصل جدید رخ ندهد.

باشگاه استقلال طی اخطاریه رسمی خواستار برگزاری دیدارهای هفته اول دور دوم بدون حضور تماشاگر شد.

در نهایت سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به آنچه «نقص در سامانه فروش الکترونیکی بلیت باشگاه» عنوان شده است، دیدارهای هفته یک لیگ برتر از جمله دیدار استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.


سرویس خبر شماره: 1837626
19 مرداد 1401 در 23:41 |
16.6 هزار امتیاز خبر|

24نقطه نظر

بدون نگاهی به دیدار استقلال و سپاهان به عنوان یکی از مهم ترین دیدارهای لیگ برتر لطمه بزرگی به منافع باشگاهی استقلال وارد می کند. بنابراین، اقدامات جایگزین نمی تواند به طور کامل این ضرر را جبران کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اما برگزاری اولین بازی خانگی تیم ها بدون تماشاگر و یا برگزاری دیدارهای هفته اول بازی برگشت بدون حضور تماشاگر کمترین پاسخ به این چالش است. باشگاه استقلال با جدیت و مجدانه خواستار برقراری عدالت و انصاف در برگزاری مسابقات لیگ برتر است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این سوال با واکنش باشگاه استقلال مواجه شد. آبی ها با انتشار اطلاعیه ای مدعی شدند که اولین بازی خانگی یا هفته اول بازی های برگشت همه تیم ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

ظهر امروز بود که سامانه فروش بلیت لیگ برتر برای بازی استقلال و سپاهان شروع به فروش بلیت کرد، اما پس از گذشت چند ساعت و فروش چند هزار بلیت، آن بازی ناگهان از سایت حذف شد و مسابقه ای برای بلیت فروشی وجود نداشت. . .