اعلام اسامی 11 بازیکن ایران مقابل اروگوئه

لیست تیم ملی ایران مقابل اروگوئه به شرح زیر است:

تیم ملی فوتبال ایران که قرار است در جام جهانی 2022 قطر و سه بازی مهم مقابل انگلیس، آمریکا و ولز شرکت کند، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه NV Arena به مصاف تیم ملی اروگوئه خواهد رفت. سنت پالتن. ، اتریش. .

علیرضا جهانبخش در سمت راست به عنوان وینگر مقابل اروگوئه استفاده شد و کی روش به نفوذ و پاس های آن بازیکن چشم دوخته است و علی قلی زاده خوش تکنیک وینگر چپ ایران در این بازی است.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران در این بازی است. محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده مانند بازی های گذشته دو مدافع میانی تیم ملی مقابل اروگوئه هستند و صادق محرمی در سمت راست خط دفاع بازی می کند اما سید ابوالفضل جلالی در جناح چپ استفاده می شود و بر میلاد محمدی ترجیح داده می شود. ، که در راه خودش است، جالب است.

همانطور که پیش بینی می شد سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی در بین 11 بازیکن اصلی قرار دارد و اولین شانس گلزنی مقابل اروگوئه است اما در کمال تعجب خبری از مهدی طارمی و حضور چه بازیکنی روی نیمکت نیست.

سعید عزت اللهی و احسان حاج صفی دو هافبک دفاعی ایران را مقابل اروگوئه تشکیل می‌دهند که سامان قدوس از ابتدا با بازگشت به لیست تیم ملی به میدان می‌رود.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، سید ابوالفضل جلالی، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و سردار آزمون.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران که پس از 3 سال و نیم بار دیگر کارلوس کی روش را به عنوان سرمربی اصلی خود می بیند، اولین دیدار تدارکاتی را با هدایت پرتغالی امشب برابر اروگوئه برگزار می کند.


سرویس خبر شماره: 1844992
01 مهر 1401 ساعت 19:09
26.9 هزار |

24نقطه نظر

اولین ترکیب کیروش مشخص شده است.

شاگردان کارلوس کی روش در بازی مقابل تیم ملی اروگوئه حضور داشتند.

اعلام اسامی 11 بازیکن ایران مقابل اروگوئه