اعلام استقلال جنجالی ساپینتو در سال گذشته!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.
در ابتدای بازی ساپینتو در مورد بازی صحبت کرد و گفت: “عصر همگی بخیر. بازی خیلی سختی بود اما سخت ترین حریف امروز ما بازی 40 درجه بود. در نیمه اول نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم. تا 15 دقیقه اول و تا 30 دقیقه بازی نکردند، آنها خوب بودند، اما ما در 15 دقیقه آخر خوب بازی کردیم و چند موقعیت برای خودمان ایجاد کردیم، موقعیت‌ها، نیمه دوم را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های کمی ایجاد کردیم. ما نتوانستیم خوب به پایان برسیم اما امیدواریم بعداً پیشرفت کنیم. نتیجه آن چیزی که می‌خواستیم نشد چون سه امتیاز می‌خواستیم، تیم حریف هم بازیکنان خوبی داشت و به نظر با انگیزه می‌رسیدند. امروز سه چهار بازیکن نفت خیلی ظاهر شدند. خوب بود و کیفیت و عملکرد خوبی داشت.. اما حتی اگر تیم آنها هم خوب بود، حریف اصلی ما شرایط بود آب و هوا چون بازی در 40 درجه سخت است.”

– فضای خیلی خوبی بود. بیننده نفت و استقلال. بازی خوبی برای سه تیم نفت، استقلال و دروی بود.

* جو ورزشگاه

* شرایط آب و هوایی ناهموار – روغن دست کم گرفته شده است

ما بهترین موقعیت ها را داشتیم و تیم حریف را دست کم نگرفتیم. تیم حریف جایگاهی مثل ما نداشت. شانس آنها آفساید بود. شاید بازی دیگری را دیده باشید ما بهترین موقعیت ها را ایجاد کرده ایم. اگر ایده شما چیز دیگری است، من به آن احترام می گذارم.


سرویس خبر شماره: 1841257
سپتامبر 08, 1401 در 23:16
148.1K |

54نقطه نظر

ما در مسیر درستی هستیم و پیشرفت می کنیم

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال معتقد است تیمش برخلاف فصل گذشته فوتبال بازی می کند و در دفاع بازی نمی کند.

اعلام استقلال جنجالی ساپینتو در سال گذشته!

* کناره گیری یک بازیساز – بی نظمی در نحوه بازی تیم با وجود گذشت چهار هفته

نکته نگران کننده در نشست خبری، تک به تک خبرنگاران با ساپینتو بود که تاکید کرد تیم شهرش بهتر از استقلال بازی می کند. وی در ابتدای صحبت های خود با بیان اینکه بازیکنان نفت غیر بومی هستند و شرایط آب و هوایی برای آنها یکسان است، احساس کرد که استقلالی ها تیم خود را دست کم گرفته اند. اما ساپینتو بلافاصله او پس از شنیدن کلمه تعبیر از زبان مترجمش گفت: نه.
بعد از اینکه ساپینتو گفت ما چند فرصت داریم، خبرنگار گفت حتما بازی دیگری را دیده ای! در آن لحظات خبرنگار اصرار داشت که ساپینتو بازی دیگری را دیده و در پاسخ به اظهارات زرندی در مورد سوال بازی، گفت سوال من در مورد بازی است.
همچنین محمدحسین زرندی پس از آخرین سوال در جلسه مبنی بر ناراحتی ساپینتو از جدایی کاوه رضایی اجازه ترجمه آن را نداد و جلسه را پایان داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

– من هیچ تناقضی نمی بینم. من به ایده شما احترام می گذارم پارسال دیدیم استقلال فقط دفاع و دفاع می کند و فرصتی پیش آمد و گل زد. امسال می بینید که استقلال فوتبال تهاجمی بازی می کند و پرس خوبی می کند. برای خوب ساختن بازی ها به زمان بیشتری نیاز داریم تا به کیفیتی که می خواهیم برسیم. من به عملکرد بازیکنان افتخار می کنم. فقط نتوانستیم گل بزنیم. سه چهار موقعیت داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. کوین، سجاد، مهدی قیدی و محبی را داریم اما نتوانستیم گل بزنیم اما در مسیر درستی هستیم و جای پیشرفت داریم.

در این لحظه خبرنگاران سوالات خود را آغاز کردند و ساپینتو به آنها پاسخ داد.