اعلام استقلال پس از جنجال های کرمان


سرویس خبر شماره: 1868265
13 فوریه 1401 در 10:05 ب.ظ
64.2 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

چرا داور کارت زرد دوم را به ساپینتو داد؟

از جمله این اتفاقات می توان با مراجعه به کارشناسان داوری به اشتباهات عجیب داور اشاره کرد. داور در مورد اول برخورد واضح توپ با دست مدافع مس کرمان را پنالتی اعلام نکرد و در نیمه دوم هم خطای آشکار پنالتی روی روزبه را تلقی نکرد. -کشمی به عنوان پنالتی. داور همچنین به دلیل خطای شدید روی کوین یاماگا از اخراج بازیکن مس چشم پوشی کرد.

باشگاه استقلال ساعتی پس از پیروزی مقابل مس کرمان در دیداری پر امتیاز خبراطلاعیه ای درباره اتفاقات این دیدار صادر کرد.

اعلام استقلال پس از جنجال های کرمان

اما این تمام ماجرا نبود و ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در آن بازی با دریافت دو کارت زرد اخراج شد و در هر دو کارت زرد نیمکت نشینان تیم مس در محوطه فنی استقلال حضور داشتند و به تحریک استقلال. کادر فنی استقلال بازی را آغاز کرد اتفاقات حاشیه ای رخ داد.

باشگاه استقلال از ابتدای فصل تاکنون با مشکلات داوری زیادی مواجه بوده و به گفته کارشناسان، استقلال تیمی است که بیشترین آسیب را از اشتباهات داوری متحمل شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “ورزش”، بیانیه باشگاه استقلال در واکنش به حواشی ورزشگاه باهنر کرمان در دقایق پایانی دیدار برابر مس کرمان به شرح زیر است:
دیدار امروز تیم های استقلال و مس کرمان با برتری 3 بر 2 شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید اما اتفاقات بی نظیری هم داشت.

همانطور که از تصاویر مشخص است یکی از مشاوران تیم مس به سرمربی استقلال حمله کرده و با مشت به سینه او کوبیده است و مشخص نیست داور چرا کارت دوم را به سرمربی استقلال نشان داده است.