اعلام قرارداد اریک تن هاگ فقط به تمدید خودکار قرارداد فعلی او مربوط می شود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


تمدید قرارداد اریک تن هاگ با منچستریونایتد رای اعتمادی نیست که خیلی ها فکر می کردند.

به طور گسترده گزارش شده بود که مالکان جزئی جدید اینئوس پس از یک فصل ضعیف، به فکر پایان دادن به استخدام تن هاگ بوده اند.

با این حال، پس از مصاحبه با چندین نامزد برای این نقش، آنها تصمیم گرفتند به هلندی اعتماد کنند و سپس گزارش شد که او قرارداد جدیدی با باشگاه ارائه خواهد کرد.

به نظر می رسید که این قرارداد جدید امروز صبح به نتیجه رسیده است زیرا باشگاه اعلام کرد “اریک تن هاگ قرارداد خود را به عنوان سرمربی تیم اصلی منچستریونایتد تا ژوئن 2026 تمدید کرد.”

حتی نقل قولی از تن هاگ وجود داشت که گفت: “از اینکه با باشگاه برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق رسیده ام بسیار خوشحالم.”

با این حال، به گفته راب داوسون از ESPN، یونایتد در واقع به هیچ وجه درباره قرارداد سرمربی مذاکره نکرده است.

داوسون می گوید: “منچستریونایتد به جای مذاکره در مورد شرایط جدید، گزینه +1 موجود در قرارداد تن هاگ را فعال کرده است. عنوان و وتوی انتقال خود را حفظ می کند، که بخشی از توافق زمانی بود که او از آژاکس نقل مکان کرد.

این تفاوت بسیار مهمی با قرارداد جدیدی است که گزارش شده است در حال مذاکره است.

در آن قرارداد تئوریک جدید، گفته می‌شود که تن هاگ دو سال دیگر برای اجرای آن تا سال 2027 و همچنین قدرت تصمیم‌گیری در مورد کادر مربیگری خود درخواست کرده است.

از طرف اینئوس، گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها بند شکستن توافق را می‌خواهند، تا حق وتوی تن هاگ در نقل و انتقالات حذف شود و به طور بالقوه عنوان شغلی او از «مدیر» به «سرمربی» تغییر کند.

هیچ یک از اینها اکنون محقق نخواهد شد و در عوض قرارداد فعلی او تا سال 2026 به طور کامل با تمدید خودکار ادامه خواهد داشت.

اینکه آیا تن هاگ یا مافوق او تصمیمات مربوط به استخدام و اخراج کادر مربیگری را خواهند گرفت، مشخص نیست، اگرچه به نظر می رسد The Athletic فکر می کند که مربیان جدید رود فن نیستلروی و رنه هاک انتخاب او هستند.

این نشریه می‌گوید: «این که تن هاگ هنوز هم توانسته دستیارانش را انتخاب کند نه اینکه استخدام‌های جدیدی به او تحمیل شود، نشانه‌ای است که INEOS همچنان مایل است به او اعتماد کند.

در مورد شماره دو تن هاگ، «چشم انداز جدایی میچل فن درگاگ وجود دارد. اگر او جدا می‌شد، یونایتد حضور سخت‌کوش و سخت‌کوشی در اطراف کارینگتون را از دست می‌داد… اما سبک ارتباطی او گاهی اوقات مدیران را به این سوال سوق می‌دهد که آیا می‌توان روحیه اطراف کارینگتون را بهبود بخشید.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/07/04/erik-ten-hags-contract-announcement-only-pertains-to-an-automatic-extension-of-his-existing-deal-282382/ منبع: