اعلام گلزنان بعد از بازی با پرسپولیس

آیا او در مسابقات بعدی گزینه های غیرقانونی را نیز به حریف ارائه خواهد کرد؟ شما VAR ندارید، قوانین داوری شما هفته به هفته تغییر می کند و مدیران شما که شکل مربیگری آنها در استادیوم آزادی زمین به آسمان با استادیوم های شهر تغییر می کند، حداقل تصمیمات شما را با کمی عدالت فصلی می کنند تا امتیازها بتوانند فقط در زمین فوتبال برنده می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال گل گهر شب گذشته در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس بود و در نهایت این بازی را با نتیجه 2 بر 1 واگذار کرد. پس از این نتیجه و انصراف سیرجانی ها از جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی، روابط عمومی باشگاه گل گهر با صدور بیانیه ای نسبت به اتفاقات و حواشی این دیدار از جمله استفاده هواداران از بلندگو در حین بازی که طبق قوانین ممنوع است، اعتراض کرد. . .

باشگاه گل گهر با انتشار اطلاعیه ای معتقد است که رفتار ناظران فدراسیون با توجه به مسابقات متفاوت است.

اعلام گلزنان بعد از بازی با پرسپولیس

سازمان لیگ عزیز؛ ناظر بازی کجاست؟ چرا تیم داوری و ناظران مسابقه بعد از تذکر مکرر ناظر گل گهر به سرمربی پرسپولیس در خصوص استفاده غیرقانونی از بلندگو در طول نود دقیقه کاری انجام ندادند؟
گویی قوانین لیگ فقط برای تیم های مستضعف شهری و برخی باشگاه های خاص قابل اجراست، هر قانونی را می توان به راحتی دور زد!
مثل همیشه در ورزشگاه آزادی افتخارآمیز بازی کردیم و برتری تاکتیکی و فنی بالای گل گهر مقابل لیدر لیگ کاملا مشهود بود. اما مثل همیشه از عواملی که برخی تیم ها در ورزشگاه آزادی دارند استفاده نکردیم.
البته ما در پایان بازی به پرسپولیسی ها تبریک گفتیم و نتیجه این دیدار را وابسته به هیچ نیروی خارجی ندانستیم. پیام ما و همه تیم های شهر مظلوم این است: قانون باید برای همه یکسان باشد.

این بیانیه به شرح زیر صادر می شود:


سرویس خبر شماره: 1934570
11 مه 1402 در 2:06 ب.ظ
138 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آیا هنوز می خواهید گزینه غیرقانونی بدهید؟