افتتاحیه یورو 2024: آلمان مقابل اسکاتلند: پیش نمایش و پیش بینی

جمعه شب؛ آلمان در مقابل اسکاتلند؛ و آلیانز آرنای مملو از هواداران میزبان را تشویق می‌کند – مسابقات قهرمانی اروپا 2024 (EURO 2024) بالاخره در راه است. برای دریافت تمام اطلاعات در مورد اولین بازی 51 بازی اودیسه یک ماهه به خواندن ادامه دهید.

پرده پرده یورو 2024: آلمان مقابل اسکاتلند – کجا در ایالات متحده تماشا کنیم

اولین بازی گروه A بین آلمان میزبان و آلمان در ساعت 21:00 به وقت محلی (CEST) / 3 بعد از ظهر به وقت محلی / ساعت 12:00 بعد از ظهر به وقت محلی در 14 ژوئن آغاز می شود. علاقه مندان به فوتبال در ایالات متحده می توانند این بازی را تماشا کنند. بازی به صورت زنده در تلویزیون FOX. کسانی که به کانال دسترسی ندارند می توانند مسابقه را در Fubo، Sling TV، Peacock TV، Vidgo و YouTube TV تماشا کنند.

آلمان مقابل اسکاتلند: پیش نمایش

فرم

آلمان که از زمان جام جهانی فوتبال 2014 (برندگان) روی تمام سیلندرها شلیک نکرده است، برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 تحت فشار غیرقابل حلی قرار دارد. در مقابل هواداران خود، آنها یکی از افراد مورد علاقه برای طی مسافت هستند و این ماموریت در آلیانز آرنا در برابر اسکاتلند مصمم استیو کلارک آغاز می شود.

تیم جولیان ناگلزمن با فرم مناسبی وارد بازی می شود. آنها از زمان شوک 2-0 مقابل اتریش در ماه نوامبر طعم شکست را نچشیده اند. آنها در هفت ماه گذشته چهار بازی انجام داده اند که سه برد و یک تساوی کسب کرده اند. پیروزی آنها برابر فرانسه (2-0) و هلند (2-1) بسیار دلگرم کننده بود.

اسکاتلند نیز تا کنون چهار بازی در سال 2024 انجام داده است. آنها در ماه مارس 4-0 به هلند و سپس 1-0 به ایرلند شمالی باختند. آنها در آغاز ژوئن، جبل الطارق را پیش از تساوی 2-2 با فنلاند در آخرین بازی تدارکاتی خود برای یورو 2024 شکست دادند.

اخبار تیم

هر دو تیم بازیکنان برجسته ای دارند، اما همه نگاه ها به تونی کروس از آلمان و اندی رابرتسون اسکاتلندی خواهد بود که این دو تیم در روز جمعه به میدان می روند. کروس که پس از هدایت رئال مادرید به سه‌گانه لیگ قهرمانان-لالیگا-سوپرکوپا اسپانیا بازنشسته شد، می‌خواهد کل جام‌های خود را با بالا بردن یورو تکمیل کند. در همین حال، رابرتسون، ستاره لیورپول، برای ریکاوری پس از آسیب دیدگی پا، زمان را شکست داده است و به دنبال استفاده از تجربه گسترده خود برای کمک به اسکاتلند برای کشتن غول‌ها است.

سر به سر

آلمان و اسکاتلند در طول دهه ها 17 بار با یکدیگر روبرو شده اند (از طریق خلنو). جای تعجب نیست که Die Manschafft با 8 پیروزی از 17 بازی، پیشتاز است. از سوی دیگر، اسکاتلند 4 برد را کسب کرده است، در حالی که 5 برد باقی مانده به پایان رسید.

آلمان مقابل اسکاتلند: پیش بینی

آلمان در بازی روز جمعه به شدت مورد علاقه است، و ما معتقدیم که آنها قدرت شلیک بیش از حدی دارند که نمی توانند خطوط را زیر و رو کنند. ما از کروس و شرکت حمایت می کنیم تا پیروزی 3-1 را در آلیانز در افتتاحیه یورو 2024 به دست آورند.

https://sportslens.com/news/euro-2024-germany-scotland-preview/ منبع: