افتخاری دیگر برای مهاجم / سردار آزمون تیم ملی در انتظار مدال طلا!

در کشورهای مختلف قوانین مختلفی در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال در لیگ انگلیس مدال قهرمانی به بازیکنانی تعلق می گیرد که 5 بازی انجام دهند و در زمان قهرمانی همچنان عضو تیم باشند. در صورتی که گرفتن مدال معیار قهرمانی باشد، آزمون طبق قوانین ملی روسیه به چهارمین قهرمانی این کشور رسید. با این حال، جدایی او در نیم فصل و حضورش در تیم جدید، بسیاری از سایت های آماری، چهارمین قهرمانی را به افتخارات این رویداد اضافه نمی کنند. تست در نیم فصل زنیت را ترک کرد و برای لورکوزن بازی می کند. اگر لورکوزن در این مدت به جام می رسید، آزمون برای یکی از اعضای تیم قهرمان بود. این امر همچنین باعث می شود که محاسبه قهرمانی زنیت در رکورد خود به گفته بسیاری از منابع نادرست باشد.

قوانین داخلی لیگ روسیه به قهرمانان لیگ اجازه می دهد تا بدون توجه به زمان بازی به 40 بازیکن این تیم مدال اهدا کنند، همچنین زنیت قصد دارد مدال قهرمانی را برای این رویداد ارسال کند. این موضوع تعداد مدال های قهرمانی لیگ برتر روسیه را به چهار عدد رساند. با این حال سوال اینجاست که آیا این قهرمانی در لیست امتحانی به حساب می آید؟

آزمون بدون احتساب قهرمانی چهارم، پرافتخارترین بازیکن ایرانی فوتبال اروپاست. قبل از تعطیلات، او سه قهرمانی لیگ روسیه، دو سوپرکاپ و یک جام حذفی را با زنیت به دست آورد. 6 مدال گرانبها که تا چند روز آینده به 7 مدال طلا می رسد.

افتخاری دیگر برای مهاجم / سردار آزمون تیم ملی در انتظار مدال طلا!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اخبار فوتبال خارجی –

سه فصل حضور در زنیت برای سردار آزمون با سه پیروزی متوالی در لیگ روسیه به پایان رسید. در فصل چهارم او زنیت را ترک کرد و تیمش در صدر جدول قرار گرفت. آزمون می خواست در پایان فصل زنیت را ترک کند اما معرفی رسمی او به عنوان بازیکن فصل آینده لورکوزن باعث شد تا زنیت را ترک کند و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به آلمان سفر کند. جدایی از زنیت می تواند به معنای از دست دادن شانس قهرمانی روسیه باشد، اما او نیز مانند بازیکنان فعلی زنیت مدال قهرمانی را دریافت خواهد کرد.