افزایش قابل توجه حمایت مستقل از کی روش/کارلوس عزیز؛ لطفا با ساپینتو صحبت کنید!

حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل اروگوئه موج جدیدی از حمایت هواداران استقلال از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را به همراه داشته است.

استقلالی ها که در سال های اخیر همواره بیش از سایر فوتبالدوستان کشورمان به کی روش علاقه نشان داده اند، حالا که مدافع چپ تیمشان در تیم ملی فیکس شده است، ضمن حمایت از کی روش، درخواست جالبی هم داشتند. از او.

توجه داشته باشید؛ ابوالفضل جلالی در آخرین بازی استقلال در لیگ برتر مقابل نساجی مازندران روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم برای آن تیم به میدان نرفت. اما همین بازیکن در اولین بازی رسمی تیم ملی با کارلوس کی روش در ترکیب قرار گرفت..



سرویس داخلی اخبار فوتبال

هواداران آبی پوش تهرانی با نگاهی به صفحه های هواداران در اینستاگرام و کانال های تلگرامی و همشهری بودن سرمربی تیم ملی با سرمربی استقلال به کارلوس کی روش تبریک و تشکر کردند. جلالی در ترکیب اصلی و از او خواست تا با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیمشان در مورد استفاده بیشتر از این بازیکن در دفاع صحبت کند.

هواداران استقلال از تصمیم کارلوس کی روش در خصوص نیمکت امید نورافکن و میلاد محمدی و حضور ابوالفضل جلالی در جمع حمایت می کنند. 11 بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان از همان لحظات ابتدایی بازی تیم ملی حمایت خود را از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد.