افسوس جهانبخش از هدف رسیدن به فینال

فاینورد در حضور کوتاه و موثر بازیکن ایرانی خود موفق شد به فینال لیگ کنفرانس راه یابد.

جهانبخش که در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا در یک بازی جذاب و پرگل موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد، در ادامه بازی برگشت در مارسی فرانسه به عملکرد خوب خود ادامه داد و موفق شد ریچینگ را حفظ کند. فینال این مسابقات

در نیمه دوم نیز همین وضعیت ادامه داشت و فاینورد هلندی که سعی در مدیریت بازی داشت، بیش از دو بار اجازه نداد مارسی به دروازه خود نزدیک شود و در حالی که تنها دو خطر جدی روی دروازه او وجود نداشت، ترکیب خود را تغییر داد. در لحظات پایانی خودش حتی در زمین تیم فرانسه هم می توانست گلزنی کند.

ستاره ایرانی فاینورد که انگیزه زیادی برای اثبات دوباره خود در تیم فاینورد داشت، سه دقیقه پس از ورود به زمین، یک نفوذ راست قوی داشت که ضربه زمینی خطرناک او روی دروازه مارسی توسط استیو مانداندا با شیرجه ای دیدنی مهار شد. و واکنش جهانبخش پنجمین گل خود را در فصل جاری لیگ کنفرانس از دست داد.

جهانبخش که پس از 11 غیبت در بازی های داخلی و اروپایی فاینورد در بازی برگشت مقابل مارسی نیز نیمکت نشین بود، در دقیقه 88 به عنوان یار تعویضی در دقایق پایانی وارد زمین شد و می توانست در همان حضور زودگذر به گل برسد. سقوط نکرد و ضربه او با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی فصل 22-2012 لیگ کنفرانس اروپا عصر پنجشنبه از ساعت 23:30 در ورزشگاه ولودروم مقابل مارسی فرانسه برگزار شد.

لازم به ذکر است در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس، تیم فوتبال رم ایتالیا با برتری یک بر صفر مقابل لسترسیتی انگلیس و 2 بر صفر از مجموع دو بازی به فینال راه یافت تا علیرضا جهانبخش. در نبرد پایانی قرار گرفت.این رقابت ها به مصاف شاگردان مورینیو می رود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم فوتبال فاینورد در نیمه اول بازی مقابل مارسی کاملاً کنترل بازی را در اختیار داشت و در حالی که مالکیت توپ را به حریف در اختیار داشت، گلی دریافت نکرد و از طرفی دیگر تمایلی برای رسیدن به دروازه فرانسه نداشت و هیچ دریافتی نداشت. عکس ها در کادر آنها .

جهانبخش در ادامه دو نفوذ دیگر و یک پاس خوب و خطرناک داشت که هیچ کدام موفق نبودند، اما در نهایت فاینورد توانست در حضور تیم ملی ایران به تساوی بدون گل دست یابد و به لطف پیروزی 3 بر 2 در بازی رفت. مقابل مارسی، رسیدن به فینال لیگ کنفرانس.


سرویس خبر شماره: 1822905 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 01:43 |
349 امتیاز خبر|

0نظرات

ستاره ایرانی مقابل مورینیو در فینال کنفرانس;