افسوس کنانی به سوپر گل زد (عکس)

عکس: نعیم احمدی



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کارلوس کی روش در حالی نیمه اول دیدار مقابل سنگال را با تساوی بدون گل به پایان رساندند که حریف در نیمه اول دو موقعیت جدی را از دست داد و سیدحسین حسینی ن نگذاشت دو ضربه به گل تبدیل شود. واکنش های او اما قبل از آن دو موقعیت، شانس گلزنی ایران توسط کنعانی ها به هدر رفت.

کنعانی زادگان که با شروع مجدد وارد محوطه جریمه سنگال شده بود، در تمرین گرم کننده این شانس را داشت که یک گل ارزشمند به ثمر برساند اما ضربه او به طرز خطرناکی به بیرون رفت.


سرویس خبر شماره: 1845470
05 مهر 1401 ساعت 19:27 |
82.7 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

این مدافع که پس از نمایش فوق العاده در دیدار مقابل اروگوئه و یک نیمه تاثیرگذار مقابل سنگال، در ابتدای نیمه دوم بازی امروز جای خود را به مرتضی پورعلیگنجی داد، در این فصل در ستارگان قطر در هفت بازی چهار گل به ثمر رساند. لیگ و نشان داده است علاوه بر کار دفاعی، حضور هجومی موثری هم دارد، اما در مقابل سنگال این شانس را پیدا نکرد.

ملی پوشان ایران که در همان لحظات ابتدایی بازی را در اختیار داشتند، در دقیقه 10 روی توپی که از سمت راست زمین ارسال شد، فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشتند که محمدحسین کنعانی زادگان هر چند مقابل دروازه بود. سنگال، ضربه محکمی به توپ زد.

مدافع تیم ملی فرصت خوبی برای گلزنی مقابل سنگال داشت که او را تبدیل به گل نکرد.

افسوس کنانی به سوپر گل زد (عکس)