افشاریان: امیدوارم عزیزی خادم از زندگی اش لذت ببرد!

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره انتقاد از داوران و اینکه به نظر می رسد عده ای با او دشمنی شخصی دارند، گفت: او مال ماست. اول از همه به خودم بگویم و به کل جامعه داوران بگویم همه به هر نحوی در این مسیر می جنگند، بگویم حلقه مفقوده اتحاد داوران است که ما نداریم. اگر همه با هم باشیم کمتر ضرر می کنیم. من با شما موافقم. برخی از دوستان صادقانه صحت قضاوت خود را زیر سوال می برند. اگر این فارغ التحصیلان را ببینید، حرف های این هفته شان با چهار هفته پیش فرق می کند. خداوند مهربان است و زندگی ادامه دارد. داوران ما باهوش هستند و انشاالله بتوانیم در ادامه فصل که بسیار حساس است کار کنیم.

گزارش تمرین سهخداداد افشاریان در حاشیه مراسم قهرمانان فوتسال درباره سفر برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال به قطر برای تبلیغ کار VAR گفت: یکی از برنامه های VAR کلاسی بود که فیفا برای ما داشت. به همین دلیل نفراتی را هم به قطر فرستاده ایم. انشاالله کار در مراحل بعدی در ایران ادامه خواهد داشت. امیدواریم اگر مشکل خاصی پیش نیاید بتوانیم در پایان فصل آینده در دو یا سه ورزشگاه VAR داشته باشیم.

افشاریان درباره شکایت شهاب الدین عزیزخادم از امضاکنندگان نامه عزل وی گفت: هر شهروندی می تواند شکایت کند. زندگی اینجا آزاد است. او شکایت کرد و ما پاسخگو خواهیم بود، اما فراموش نکنیم که طبق قانون و اختیارات هیئت مدیره پیش رفتیم و درباره فوتبال بحث هایی داشتیم. امیدوارم عزیزی خادم هرجا هست موفق باشه و از زندگی لذت ببره.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس کمیته داوران در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد نباید تا پایان فصل آینده منتظر VAR باشیم!

افشاریان: امیدوارم عزیزی خادم از زندگی اش لذت ببرد!


سرویس خبر شماره: 1895447
22 مارس 1401 در 01:05
2.6 هزار |

1نقطه نظر

حلقه مفقوده قاضی وحدت است

رئیس کمیته داوران ادامه داد: از مس رفسنجان و استقلال و سایر تیم ها بپرسید همین را می گویند ما با کی هستیم و برای چه کسانی قضاوت می کنیم اگر تیمی ببازد تیم دیگری برنده است ما به همه احترام می گذاریم. رفتار باشگاه ها اما ما و داوران با روحیه ای فارغ از اظهار نظر و انتقاد وارد مسابقات می شویم و قضاوت می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر بود از قلانوی برنامه بلندمدت می گرفتیم، پاسخ داد: موافقم. شک نکنید که اگر پیشرفتی که می‌خواهیم حاصل شود، به قلانوی ادامه می‌دهیم. امروز بحث های خوبی بین قلعهنویی و تاج صورت گرفت و مطمئنم برنامه های خیلی خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم با سربلندی در کنار قلانوی باشیم.

افشاریان در خصوص انتخاب امیر قلانوی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به ایشان و جامعه مربیان کشور تبریک می گویم. در جلسه قبلی هیات مدیره ساعت ها درباره انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت کردیم تا جامعه فوتبال کمتر متضرر شود. در نهایت هیئت قلانوی را انتخاب کرد و امیدوارم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. من در اینجا اعلام می کنم که همه برنامه های قلانوی پشتیبانی می شوند.

وی درباره عملکرد داور بازی پرسپولیس و سپاهان و اعتراض ارتش سرخ ها گفت: بازی را تمام شده دیدم. امتیاز واقعی که می توان از قاضی کسر کرد مربوط به خطاها و خطاهای واقعی است. صحنه ای بود که نظامیان اعتراض کردند اما به نظرم تیم داوری خوب قضاوت کردند. شاید کمک داور در یک صحنه اشتباه کرد اما در مجموع فکر می کنم تیم آسیبی ندید.