افشاریان چگونه مدعی پنالتی پرسپولیس می شود؟

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت های رئیس کمیته داوران مدعی شد که صحبت های او در آینده این باشگاه را با مشکلات بیشتری مواجه می کند.

افشاریان چگونه مدعی پنالتی پرسپولیس می شود؟

محمد محمدی قائم مقام باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیمات داوران در دیدارهای اخیر به صحبت های خداداد افشاریان اشاره کرد و اعلام کرد: من نه داور هستم و نه کارشناس. اما همه کارشناسان این صحنه را دیده اند و گفته اند. پنالتی بود تعجب می کنم از صحبت های آقای افشاریان به عنوان رئیس کمیته داوران که گفته بود پرسپولیس پنالتی می خواهد. خب آقای افشاریان حالا چطور می خواهید درخواست پنالتی پرسپولیس را قبول کنید؟

وی ادامه داد: حرفی که زدند پرسپولیس را بیشتر با مشکل مواجه می کند و اگر در یک مسابقه پنالتی به سود تیم اعلام شود همه می گویند درخواست پنالتی است و شبهاتی را ایجاد می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868417
14 فوریه 1401 @ 21:22 |
8.8K |

دهنقطه نظر

واکنش محمدی به شکایت رئیس کمیته داوران:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در رویارویی با آلومینیوم در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسید که در پایان نیمه اول علیرضا بیرانوند از داور مسابقه کارت قرمز گرفت. پرسپولیسی ها که در ابتدا به اخراج معترض بودند، در ادامه مدعی نادیده گرفتن پنالتی خود مقابل حریف شدند و نتیجه این اختلاف را باخت اعلام کردند.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران نیز در پایان این بازی از بی توجهی داور به ضربه پنالتی مهدی ترابی در این بازی خبر داد.