افشاگری بازیکن سابق و مفسر فعلی رختکن آتشین قرمزها; همه چیز به رونالدو برمی گردد!

به گفته آلن برزیل از Talksport، اریک تناخ منبع نارضایتی در رختکن منچستریونایتد است. سرمربی هلندی از زمان هدایت این تیم اقدامات شدیدی انجام داده است. او اخیرا جیدون سانچو را از تیم و امکانات باشگاه از جمله اتاق غذاخوری اخراج کرد. تنهاچ همچنین توسط بسیاری از جمله پیر مورگان به دلیل رفتارش با کریستیانو رونالدو مورد انتقاد قرار گرفته است.

یونایتد شروع ضعیفی در این فصل داشته است، چهار بازی از هشت بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را باخت و همچنین شکست های متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. ظاهرا همین عوامل باعث نارضایتی تیم شیاطین سرخ شده و برخی از بازیکنان از نحوه رسیدگی سرمربی تیم ناراضی هستند.

بازیکن سابق منچستریونایتد به TalkSport گفت: «یکی از بازیکنان منچستریونایتد به کسی که خوب می‌شناسم گفت که از سرمربی عصبانی است. آنها از نحوه رفتار او با کریستیانو منزجر شده اند و می گویند سانچو مرد بزرگی است که همیشه تا حداکثر تمرین کرده است. من این چیزها را شنیده ام.

در ماه سپتامبر چهار ستاره این تیم پس از شکست مقابل برایتون مقابل هم قرار گرفتند. برونو فرناندز کاپیتان باشگاه در مقابل اسکات مک تومینای قرار گرفت، در حالی که لیساندرو مارتینز و ویکتور لیندلوف نیز با هم درگیر شدند. گفته می شود سانچو و تانهاچ پس از اخراج این بازیکن بین المللی هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی