افشاگری بازیکن پرسپولیس درباره لوکادیا و دلیل رفتنش از ایران/ او به من چیزهایی گفت که…

پرسپولیس امروز به مصاف استقلال می رود اما پس از مصدومیت شیخ دیاباته در بازی دوستانه با سپاهان، یورگن لوکادیا را در اختیار ندارد. لوکادیا بامداد دوشنبه پس از درگیری های فراوان با باشگاه ایران را ترک کرد. از آن زمان بود که وی بدون اطلاع سران باشگاه قصد داشت عصر شنبه ایران را ترک کند اما به دلیل عدم دریافت مجوز مالیاتی برای خروج از ایران با مشکل مواجه شد و مجبور شد این اقدام خود را به باشگاه اطلاع دهد. در نهایت اتفاقی افتاد که برای پرسپولیس خوشایند نبود و لوکادیا در آستانه این دیدار حساس ایران را ترک کرد.

آیا بیماری آن زن بهانه بود؟
دلیل این تصمیم ناگهانی بیماری همسرش بود اما سران پرسپولیس معتقدند همسر این بازیکن بیمار نیست و احتمالا دلایل دیگری نیز برای ترک ایران وجود داشته است. دلایلی که مسئولان پرسپولیس از آن بی اطلاع هستند. برخلاف اخبار منتشر شده روز گذشته، پاسپورت این بازیکن در اختیار باشگاه پرسپولیس نبود و لوکادیا در نهایت پس از گذراندن چند ساعت در فرودگاه امام خمینی (ره) موفق به ترک ایران شد. یکی از مسئولان پرسپولیس به همشهری گفت: در باشگاه های اروپایی مشکلات خانوادگی بازیکنان و مشکل داشتن فوتبالیست ها در این زمینه اهمیت زیادی دارد اما فکر نمی کنیم مشکلی برای همسر لوکادیا وجود داشته باشد. ما هنوز نمی دانیم چرا او ایران را ترک کرد.»

پرسپولیس شاکی است
با توجه به نامه ارائه شده توسط وکیل لوکادیا به باشگاه پرسپولیس، این بازیکن درخواست 48 ساعت مرخصی اضطراری از باشگاه کرده و علیرغم اصرار مسئولان باشگاه برای ماندن در ایران، از تجدید نظر در تصمیم خود خودداری کرده است. قرار است لوکادیا تا 48 ساعت آینده به ایران بازگردد و اگر اتفاق دیگری بیفتد باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد. در همان زمان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حق لوکادیا پرداخت شده است.

با بازیکنان خداحافظی نکنید
رسانه ها و همچنین باشگاه پرسپولیس هنوز دلایل روشن و قطعی جدایی لوکادیا را اعلام نکرده اند و جالب اینکه او بدون خداحافظی با پرسپولیسی ها از این تیم جدا شد. اما یکی از بازیکنان پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار همشهری درباره جدایی لوکادیا گفت: او بدون مشکل با ما تمرین کرد اما کاملا متوجه شدم که لوکادیا در چند هفته گذشته وضعیت روحی خوبی نداشت و با من صحبت کرد. چند وقت پیش و صریحاً به من گفت که حالم خوب نیست و دیگر نمی‌خواهم در ایران بمانم، همچنین شنیدیم که لوکادیا درخواست مرخصی کرده است، اما با آنچه قبلاً به من گفت، بعید است که مرخصی بگیرد. به ایران برگرد».



سرویس داخلی اخبار فوتبال