افشاگری باورنکردنی قربان زاده علیه فتح الله زاده!

حال رئیس سازمان خصوصی سازی با انتشار مطلبی بار دیگر علیه علی فتح الله زاده افشاگری کرد تا مشخص شود ادعای سه سال پیش واعظ آشتیانی چندان هم بی دلیل نبوده است.

1882729

قربان زاده با حضور در تاپ فوتبال یکی از جنجالی ترین مناظره های فوتبالی کشور را ایجاد کرد و سپس مقدمات استعفای علی فتح الله زاده را فراهم کرد و گفت که مدیرعامل سابق استقلال و اعضای هیات مدیره را به این شهر خواهد فرستاد. دادگاه. برای جرایم خاص .

مدت ها پیش اطلاعاتی از اقدامات علی فتح الله زاده منتشر شد. برخی رسانه ها و مردم مدعی شدند که وی زمینی را که متعلق به باشگاه استقلال بوده به نمایندگی از روزنامه استقلال فروخته است. حتی واعظ آشتیانی چند سال پیش به زمینی اشاره کرد که بخشی از ملک باشگاه در یکی از شهرهای شمالی بود اما توسط فتح الله زاده فروخته شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد ماجراهای پیرامون مدیرعامل سابق استقلال و رئیس سازمان خصوصی سازی همچنان ادامه دارد. زیرا قربانزاده در آخرین داستان خود به موضوع مهمی اشاره کرده است.

در تاریخ قربانزاده آمده است که عاطفی شهردار بندر کیاشهر از واگذاری زمینی به مساحت چهار هکتار برای ایجاد کمپ در اختیار باشگاه استقلال و واگذاری آن به استقلال جوان توسط فتح الله زاده خبر داد. روزنامه و سپس فروخت. به یک شخص واقعی


سرویس خبر شماره: 1941626
12 ژوئن 1402 در 23:37
93.1 هزار امتیاز خبر|

24نقطه نظر

اردوی آموزشی به یک روزنامه اهدا شد

رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ این تیم را فروخته است!

افشاگری باورنکردنی قربان زاده علیه فتح الله زاده!

حالا با شکایت جدید رئیس سازمان خصوصی سازی به نظر می رسد پرونده دیگری درباره قربان زاده و فتح الله زاده تشکیل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی