افشاگری جنجالی درباره تمدید قرارداد بیرانوند!


کد اطلاعات: 2051967
11 جولای 1403 ساعت 08:00
40.4K |

18نقطه نظر

سخنان مهم معاون حقوقی سابق پرسپولیس:

صحبت های معاون حقوقی سابق پرسپولیس که تمدید قرارداد بیرانوند را ساماندهی کرد، قسمت جدیدی از این ماجرا را روشن کرد.

افشاگری جنجالی درباره تمدید قرارداد بیرانوند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند یکی از داغ ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی این فصل است. بیرانوند پس از قهرمانی، با انصراف یک طرفه هواداران را شوکه کرد و با تکرار ماجرای تابستان قبل، جو پرسپولیسی ها کاملا بر خلاف آنهاست.

امروز در شرایطی که گمانه زنی های زیادی درباره آینده علیرضا بیرانوند وجود دارد، احسان حیدری شهباز، معاون حقوقی سابق پرسپولیس از تمدید قرارداد بیرانوند که توسط این گلر فسخ شد، صحبت می کند.

احسان حیدری شهباز در روزهای اخیر برای این تمدید تحت فشار بوده و چند روز پیش استعفا داد اما مدعی است کارش در پرسپولیس به خاطر این تمدید تمام نشده و اختلاف با رسا درویش باعث پایان همکاری شده است. صحبت های معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس را می خوانید:

* بیرانوند فروردین ماه درخواست تمدید کرد
در برج 1 بود که آقای بیرانوند به دیدن آقای درویش آمد. گفت پرسپولیس تسلیم می شود و شاید شما نبودید، به عنوان دروازه بان اول تیم ملی از شما می خواهم یک الحاقیه بنویسید. این تمدید غیرقانونی نبود زیرا باید تا پایان فصل دستمزد این بازیکن پرداخت شود. حالا اگر پول نداشته باشیم تا 4 ماه بعد از فصل نمی توانیم پول را پرداخت کنیم.

2046137

* بیرانوند بند فسخ 200 هزار دلاری می خواست
ما در کورس قهرمانی پشت سر استقلال بودیم و آقای بیرانوند هم دستش را گچ گرفته بود. آمد و به درویش گفت کمکم کن هر چه زودتر پولم را بپردازم. من در اتاق دیگری نشسته بودم و آقای درویش آمد و دستی به شانه من زد و گفت کار آقای بیرانوند را انجام بده. بنابراین تصمیم گرفته شد و به من ابلاغ شد. بیرانوند دو درخواست داشت اول اینکه بند فسخ 200 هزار دلاری بگذارم و دوم اینکه بعد از پایان فصل تمدید 15 روزه بنویسم تا تسویه حساب کنم. ما در برابر این واقعیت که 200000 دلار دقیق نیست مقاومت کردیم و آن را اضافه نکردیم. اینجا چیز بدی نوشته نشده است.

* درویش در مقابل بیرانوند منفعل است!
بعد از این ماجرا با بیرانوند به مراسم ختم همسر آقای زنوزی رفتیم. دیدم از من و بیرانوند حرف می زنند. صبح روز بعد بیرانوند به من گفت دو تا پسوندم را بده و من گفتم نمی دهم چون برای ما بد است. هیچکس جرات نمی کند جلوی بیرانوند بایستد! آقای درویش تنها نیست و همه مدیران عامل در مقابل چهره هایی چون بیرانوند منفعل هستند. من هم در استقلال بودم، همین قانون بود.

* شک به استقلال حیدری به دلیل کار در باشگاه رقیب
وکلا در هر دو باشگاه چه نقشی دارند؟ آیا ما تصمیم گیرنده هستیم؟ بخش حقوقی فقط تصمیمات را حل و فصل می کند و 500 بار آنها را اصلاح می کند. مدیرعامل تصمیم گرفته است.

* پسوند نوشته بود دستانش را باز کند!
مشکل از آقای درویش است. درویش باید بگوید ما در مسابقه قهرمانی بودیم و دستش در گچ بود. علی بعداً می‌توانست دستش را از روی بازیگران خارج کند و برای ایجاد انگیزه به علی برای او تمدید پولش را با مهلت 15 روزه نوشتم. ما یک ضمیمه عجیب و غریب ننوشتیم. او در پایان فصل پول خود را می خواست.

*در پسوند بیرانوند گیر کردم
بدون این تمدید، بیرانوند به دلیل نداشتن دستمزد همچنان می توانست ظرف 4 ماه قرارداد خود را فسخ کند و هنوز 4 ماه از حقوقش باقی مانده بود. در این الحاقیه 15 روز قهرمانی و جام حذفی نوشتم که بیرانوند گیر کرد و حذفی که یک ماه بعد برگزار شد را هیچکس نخواند! با این حال، قبل از فینال جام حذفی ما پول زیادی خرج کردیم. حالا نمی دانیم چه کسی او را نصیحت کرده و گفته است که مقتضیات فصل قبله هم شامل این الحاقیه است. در حالی که نوشتیم این فقط مربوط به قرارداد این فصل است. بنابراین اخراج او 100٪ غیرقانونی است. برای همین الان داره این کارو میکنه

مجله اخبار فوتبال داخلی