افشاگری غیرمنتظره نماینده مجلس درباره تاج و وزیر ورزش/ پرسپولیسی هستند اما نه

مالکی نماینده مردم زاهدان در شورای اسلامی از حمایت همه جانبه مجلس از تیم ملی گفت و برای شاگردان کارلوس کی روش آرزوی موفقیت کرد اما در حین سخنان خود اظهار نظر عجیبی را خطاب به سید حمید سجادی وزیر داد. ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال.

مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر امشب در سالن کنفرانس برج میلاد برگزار شد که فداحسین مالکی نماینده مجلس و رئیس سابق شورای پرسپولیس نیز یکی از سخنرانان این مراسم بود. دعوت از فدراسیون فوتبال

وی در بخشی از سخنان خود گفت: من در گذشته رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بودم و الحمدالله 80 تا 90 درصد پرسپولیسی ها اینجا هستند (مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی).

این اظهارنظر ناگهانی و غیرمنتظره این نماینده مجلس باعث تعجب مهدی تاج و البته خنده های بی وقفه وزیر ورزش در ردیف اول اتاق شد که مورد توجه دوربین ها نیز قرار گرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مالکی در میان تشویق برخی از حاضرین در اتاق رو به رئیس فدراسیون فوتبال کرد و گفت: البته خود آقای تاج هم که اینطور ژست می گیرد و دست نمی دهد جزو پرسپولیسی هاست اما الان. او رئیس فدراسیون فوتبال است، باید رعایت کند. البته آقای سجادی هم!