افشای پیشنهاد فرهاد مجیدی به مهاجم پرسپولیس

باید منتظر ماند و دید که آیا فرهاد مجیدی یا مصطفی آجرلو این سوال و ادعای حامد پاکدل را تایید می کنند یا خیر؟

پاکدل که سابقه بازی در تیم های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان را دارد شهریور سال گذشته با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. این مهاجم زمانی به پرسپولیس پیوست که با حضور مهدی عبدی و عیسی آل کثیر به نظر می رسید این بازیکن فرصت کمتری برای بازی داشته باشد. در تمرین هم اتفاق افتاد اما به معنای عملکرد ضعیف پاکدل نبود. این بازیکن در این فصل چندین بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما هر بار که در زمین حضور داشت درخشان ظاهر شد.

شنیده ایم رد پیشنهاد عالی استقلال از سوی حامد پاکدل به دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی برمی گردد. حامد پاکدل با زدن 10 گل در لیگ بیستم در آلومینیوم اراک به بهترین فصل خود دست یافت.

این بازیکن در فضای مجازی پیامی نوشت که پیشنهاد عالی استقلال را برای رسیدن به پرسپولیس رد کرده است!

حالا او مدعی است که از استقلال پیشنهاد دریافت کرده است اما با توجه به علاقه اش به پرسپولیس تصمیم گرفته قرمزپوش شود. زمانی که حامد پاکدل مدعی پیشنهاد استقلال شد، به زمانی برمی گردد که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود و مصطفی آجرلو مدیرعامل آن باشگاه بود.

در مورد پاکدل شاید باید اشاره کرد که او با قراردادی 2.5 میلیارد تومانی یکی از ارزان ترین بازیکنان پرسپولیس در سال گذشته بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فصل گذشته او 5 گل به ثمر رساند که فرصت کمی برای رشد بدنش داشت. در لیگ بیست و دوم اما به دلیل خرید یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته و البته تصمیم بزرگ یحیی گل محمدی برای بازی با 6 هافبک و بدون مهاجم، شانس زیادی برای حضور در زمین نداشت. بر این اساس حامد پاکدل در لیست مازاد یحیی محمدی قرار گرفت و در نهایت به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

او یک نیم فصل به تیم های تهرانی علاقه مند بود و حتی شایعه جدایی اش در اراک به گوش می رسید اما در نهایت با توجه به قراردادش با آلومینیوم، تیمی را تغییر نداد. حامد پاکدل در همان زمان از پرسپولیس، گل گهر، سپاهان و استقلال پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت برای قرمزها بازی کند.