افکار پیش فصل: کیران تیرنی + بن وایت و انگلیس

صبح همگی، یک وبلاگ چهارشنبه زود برای شما.

من ویدیویی از بازیکنانی که برای تمرینات پیش فصل به لندن کولنی برگشته بودند را تماشا کردم و از دیدن کایرن تیرنی زنده و سالم کمی شگفت زده شدم. این طور نیست که من انتظار داشتم او برعکس باشد، فقط تصور می‌کردم که مصدومیت در یورو به گونه‌ای بود که او برای مدتی از دید خارج می‌شد.

اگر منصف باشیم، او فقط در یک راهرو با مارتین اودگارد ایستاده بود تا اینکه مانند برخی دیگر دوی سرعت و کارهایی انجام دهد، بنابراین ممکن است 100% تناسب اندام نداشته باشد، اما امیدوارم که خیلی دور نباشد. این برای او مایه شرمساری است که فرصت قرار دادن خود در ویترین فروشگاه یورو به همین شکل از بین رفت. این اساسا بدترین نتیجه ممکن برای او و باشگاه بود. او پیش از این در مورد احتمال ادامه بازی صحبت کرد و به نظر می رسد کاملاً واضح است که اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، آرسنال جدایی او را در تابستان امسال می پذیرد.

همانطور که قبلاً گفته ام، فکر می کنم او بازیکنی است که می تواند برای تیم های لیگ برتری زیادی کار کند، اما اگر به دنبال یک مدافع چپ بودید، به دلیل مصدومیت تیرنی ریسک می کردید. رکورد. متأسفانه هیچ پوشش شکری روی آن وجود ندارد. طرف‌های علاقه‌مند ممکن است حرکتی را برای او و یک بازیکن مشابه که ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشد اما بسیار بیشتر در ستونی با عنوان «در دسترس بودن» داشته باشد، ارزیابی کنند و با آن گزینه دیگر پیش بروند. اگر باشگاهی وجود داشته باشد که بخواهد ریسک کند، به احتمال زیاد با پیشنهادی که برای جذب او در وهله اول می‌خواهند، برخی از این ریسک‌ها کاهش یابد.

بیایید ببینیم برای او چه اتفاقی می‌افتد، اما این واقعیت که او در اطراف زمین تمرین فعال است، می‌تواند به این معنی باشد که احتمال خروج قبل از پایان پنجره وجود دارد که به دلیل آن مصدومیت کاملاً از بین نرود. فراتر از آن، چیزهای زیادی در فیلم‌های زمین تمرین اتفاق نمی‌افتد، اگرچه فکر می‌کنم کمی جالب باشد که آلبرت استیوونبرگ با توجه به پیوندهای مختلف با مشاغل دیگر در طول فصل گذشته در آنجا حضور داشت. این مانع از این نمی شود که او فرصتی را در مقطعی به دست آورد، اما او فعلاً دست راست میکل خواهد بود و من کنجکاو هستم که ببینم آیا ممکن است موارد دیگری به کادر مربیگری اضافه شود یا خیر. برای شخصی مانند آرتتا، که همیشه به دنبال مقداری اضافی صرف نظر از اینکه از کجا آمده است، استخدام کارمندان می تواند راهی برای دستیابی به آن باشد.

بن وایت آنجا بود و برنزه به نظر می رسید (یک شگفتی وجود دارد)، و پس از اعلام گرت ساوتگیت مبنی بر استعفای او از سرمربیگری تیم ملی انگلیس، من شاهد صحبت هایی در مورد احتمال بازگشت او به ترکیب بین المللی بودم. در سطح کاملاً خودخواهانه، امیدوارم این اتفاق نیفتد، حتی اگر فکر کنم او به وضوح چیزهای زیادی برای ارائه به تیم انگلیس دارد. این واقعیت که او و بوکایو ساکا با هم در آرسنال بسیار خوب کار می کنند باید یک عامل باشد، و این رابطه چیزی است که هر مربی عاقل انگلیسی در اختیار آنهاست.

با گراهام پاتر یکی از افراد مورد علاقه، مردی که بن وایت را از زمان حضورشان در برایتون می شناسد، درها می توانند به خوبی باز شوند. به خصوص اگر افرادی مانند کایل واکر و کایران تریپیه به دوران حرفه‌ای بین‌المللی خود بپردازند (حتی اگر این کار را انجام ندهند، تصور اینکه سرمربی جدید تیم ملی انگلیس هر کسی که می‌گوید “آقای زمان، لطفا… و زمان برای شما هم، واکر” دشوار نیست. ).

با توجه به اینکه فصل گذشته در فصل گذشته با مشکل زانو بازی کرده است، آخرین چیزی که هر هوادار آرسنال می‌خواهد این است که بن وایت با زمان بیشتری برای بازی سنگین شود، اما شاید اگر او تصمیم بگیرد به انگلیس بازگردد، عمق موجود در آرسنال این امکان را فراهم کند. وظیفه ما دوباره یورین تیمبر را آماده کردیم و فکر می‌کنم او بازیکنی است که با دست راستش قراردادیم و بعد متوجه شدیم که می‌تواند در سمت چپ هم کار کند. تاکهیرو تومیاسو نیز آنجاست، و اگر – و در حال حاضر کمی اگر باقی مانده است – ریکاردو کالافیوری را به تیم اضافه کنیم، او بدیهی است که در سمت چپ حضور خواهد داشت، به این معنی که گزینه های دیگر برای سمت راست آن منطقه را تشکیل می دهند. زمین واقعا عمیق (و همچنین به شدت رقابتی).

من هنوز فکر می کنم این شانس وجود دارد که وایت تصمیم بگیرد فقط به فوتبال باشگاهی بچسبد، اما اکنون که استیو هالند به همراه ساوتگیت رفته است، دلیل اینکه بن وایت تصمیم گرفت برای انگلیس بازی نکند، از بین رفته است. او قبلاً در مورد اینکه چقدر به نمایندگی کشورش افتخار می کند صحبت کرده بود، بنابراین باید مراقب آن بود.

درست است، بگذارید آن را برای امروز صبح آنجا بگذاریم. چهارشنبه خوبی داشته باشید دوستان مراقب یکدیگر باشید.

https://arseblog.com/2024/07/pre-season-thoughts-kieran-tierney-ben-white-and-england/ منبع: