اقدام جالب باشگاه; با تشکر از باشگاه سابق کلیره (عکس)


سرویس خبر شماره: 1817193 |
9 تیر 1401 ساعت 16:57 |
7,511 |

0نظرات

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پیامی از دروازه بان گزینه دوم سابق این باشگاه تشکر کرده است.

باشگاه با انتشار عکس هایی از این پیراهن و یادداشت باشگاه: “چه هدیه بزرگی برای ویترین باشگاه. “پیراهن جام اتحادیه کلهر و دست نوشته یورگن کلوپ.”
در متن پیام سرمربی آلمانی به باشگاه سابق کلهر آمده است: “از همه در رینگمیهان رنجرز که کلهر را برای ما فرستادند، تشکر می کنیم. او کاری کرد که باعث افتخار شما شود! ویوا.”
این دروازه بان در سال 2015 باشگاه را ترک کرد و به لیورپول پیوست، جایی که مستقیماً به آکادمی جوانان رفت و در آنجا توانست از رده های باشگاهی بالا برود و به تیم اصلی برسد. او در سال 2019 به تیم اصلی پیوست و از آن زمان تاکنون دروازه بان ذخیره این تیم بوده است.
او در این فصل هشت بازی برای لیورپول در تمامی رقابت‌ها انجام داده است و نقش مهمی در قهرمانی این باشگاه در جام حذفی داشته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در پایان بهمن ماه در آخرین بازی جام اتحادیه به مصاف چلسی رفت و مقابل آن تیم به برتری رسید.
این دیدار در وقت قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی به پایان رسید. هر 10 بازیکن هر دو تیم شوت های خود را به ثمر رساندند و در حالی که دروازه بان چلسی کپا آریزابالاگا ضربه او را خراب کرد، کلر موفق شد توپ را به گل تبدیل کند و قهرمانی لیگ را برای لیورپول به ارمغان آورد.
این بازیکن پس از پایان بازی تصمیم گرفت پیراهنی را که در آن بازی پوشیده بود به رینگ میهن رنجرز اهدا کند و باشگاه نیز یادداشتی را در کنار این پیراهن برای باشگاه ارسال کرد.