اقدام ویژه مراسم خداحافظی کاپیتان محبوب فولاد


سرویس خبر شماره: 1996718
3 فوریه 1402 در 10:28 ق.ظ |
2.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رضاییان: ایوب ولی با یک پست دیگر در فولاد می ماند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان از ادامه کار کاپیتان ایوب ولی با سمت جدید در این باشگاه خبر داد.

اقدام ویژه مراسم خداحافظی کاپیتان محبوب فولاد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خداحافظی ایوب ولی کاپیتان باوفای باشگاه فوتبال خوزستان سران این باشگاه را بر آن داشت تا قدردانی کنند.

بهرام رضائیان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه ضمن قدردانی از زحمات ایوب والی گفت: تلاش و زحمات وصف ناپذیر آقای والی در 15 فصل حضور در تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بسیار قابل تقدیر است. . . ایشان خاطرات شیرینی را در دفتر خاطرات باشگاه فولاد ثبت کرد و بدون شک غیبت او در تیم فولاد برای همه هواداران عزیز ما ناراحت کننده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در ادامه سخنان خود گفت: بی شک بخش قابل توجهی از افتخارات باشگاه بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران مرهون زحمات ایوب ولی و بازیکنانی چون اوست. والی به دلیل تعصبی که نسبت به تیمش داشت، همچنان به فولاد وفادار ماند و به لطف رفتار و منش خوب خود به الگو و نمادی برای سایر بازیکنان این باشگاه تبدیل شد. برایش در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

وی افزود: خانه ایوب گران است; بدون شک او در کنار ما خواهد ماند، حضور این ستاره باتجربه در سال های اخیر مایه آرامش اعضای باشگاه فولاد بوده است و در کار دیگری از حضور کاپیتان جاودانه و دوست داشتنی فولاد بهره مند خواهیم شد.

رضائیان با اشاره به ویژه برنامه باشگاه فولاد برای خداحافظی با ایوب ولی افزود: در آینده نزدیک مراسمی رسمی به نام ایوب ولی برگزار خواهیم کرد. پس از هماهنگی با وی، جزئیات این مراسم به اطلاع خواهد رسید.

مجله اخبار فوتبال داخلی