البیان امارات: مجیدی و الوصل قائدی را می خواهند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این روزها اخبار و شایعات پیرامون مهدی قیدی به اوج خود رسیده است. با پایان یافتن آخرین فصل ADNOC در لیگ امارات، خبرهایی مبنی بر جدایی احتمالی این وینگر ایرانی از شباب الاهلی منتشر شد و پس از حضور نیافتن این بازیکن در اردوی خارجی شوالیه های سرخ، جدایی قائدی بیش از حد واقعی شده است. همیشه.

از مدت ها پیش شنیده می شد که فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا به شدت به دنبال جذب مهدی قیدی است و سران این تیم برای جذب این وینگر بوشهری با سران شباب الاهلی وارد مذاکره شده اند. به صورت قرضی که تاکنون اتفاق نیفتاده است.

این موضوع به این دلیل است که در روزهای اخیر اطلاعاتی مبنی بر تمایل ریکاردو ساپینتو برای جذب مهدی قائدی در فضای مجازی منتشر شده است اما گفته می شود این بازیکن فعلا تمایلی به بازگشت به ایران ندارد. البته این موضوع هرگز توسط منابع رسمی تایید نشده است. باید دید کدام یک از سه تیم استقلال، اتحاد کلبا و الوصل موفق به جذب این بازیکن می شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1835752
Aug 07, 1401 @ 12:37pm |
7.4K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

روزنامه البیان امارات نوشت فرهاد مجیدی و آنتونیو پیتزی، سرمربیان اتحاد کلبا و الوصل به دنبال جذب مهدی قیدی هستند.

روزنامه البیان امارات در شماره امروز خود به آغاز تمرین شباب الاهلی در اردوی صربستان اشاره کرد و نوشت تمرینات این تیم در دو شیفت صبح و عصر برگزار می شود. علاوه بر این، این تیم مذاکراتی را با الوحده برای جذب عمر خریبین ستاره سوری باز کرده است.

در قسمت آخر این گزارش به وضعیت مهدی قیدی نیز اشاره شده است. البیان در این خصوص نوشت: قیدی به درخواست فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی پیشنهادی از اتحاد کلبا دریافت کرد اما دو باشگاه هنوز برای انتقال قیدی به توافق نرسیده اند. آنتونیو پیزی، سرمربی آرژانتینی الوصل نیز می خواهد برای تقویت تیمش در فصل آینده یک رهبر جذب کند.