الحاوی: آقای ماجدی; عدالت را رعایت کنید

وی ادامه داد: به مردم اطلاع دهید که چه اتفاقی افتاده تا دوستان نخواهند افکار عمومی را با چنین کلیدواژه هایی گمراه کنند. برای ما جالب است که باشگاه گل گهر سیرجان با توجه به مستندات درخواست آزمایشی جدید کرده است و دوستانی که تا چندی پیش در رسانه ها می گفتند هیچ تیمی قهرمانی را با دو امتیاز نمی برد یا از دست نمی دهد، حالا اینگونه درباره این مسائل صحبت می کنند. . برای ما واقعاً عجیب است. این شاید به خاطر بی تجربگی دوستانی باشد که نمی دانند در این لیگ تیم های تفاضل گل هم بردند چه برسد به دو امتیازی که تعلق گرفت.

وی درباره غیبت گل گهر برای بازی فردا توضیح داد: متأسفانه آقای زکی پور را به دلیل مصدومیتی که در بازی با فولاد داشت در اختیار نداریم و در حال فیزیوتراپی است. آقای خانزاده هم همینطور. اما بازیکنان دیگری به چرخه تمرینات اضافه شده اند. امیدواریم فردا بازی خوبی برای هر دو تیم باشد و در این قهرمانی فشرده بازیکنان دو تیم با سلامتی زمین را ترک کنند.

سرمربی گل گهر افزود: آقای ماجدی از شما می خواهیم با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات وارد مشکل جذب بازیکن شوید. این موضوع نه تنها باعث از بین رفتن عدالت در لیگ می شود که این گونه لطف های غیرقانونی برای سایر تیم ها وجود ندارد، بلکه ممکن است منجر به محرومیت AFC از فوتبال ملی و باشگاهی ما شود. ما انحلال کمیسیون حرفه ای توسط AFC را فراموش نمی کنیم. لطفا این مشکلات را برطرف کنید.

الحاوی تاکید کرد: از فدراسیون فوتبال می خواهیم که در این موضوع ورود کند و عدالت را اجرا کند و حقیقت و جزئیات را به مردم بگوید. علاوه بر این از آقای ماجدی می خواهیم به این موضوع بپردازند که در سه سال گذشته چه پنالتی تیمی علیه تیم ما گرفته شده که به گفته کارشناسان داوری چهار برنامه تلویزیونی اشتباه بوده است. از اشتباه دیابت روی شایان مصلح تا آخرین پنالتی که امسال رخ داد و کارشناسان اعلام کرده اند که سه امتیاز با اشتباه در قضاوت به تیم خاصی تعلق گرفته است. ما از آقای ماجدی می خواهیم که در این پرونده ها ورود کند، زیرا اجرای عدالت برای ما مهم است. عدالت فوتبال کشور را نجات می دهد و عدالت نیاز به شفافیت دارد نه اینکه بخواهیم با فشار بیرونی اتفاقات بیفتد و لیگ به سمتی برود که حق به مشروع نرسد.

الحوایی در خصوص وضعیت ایمان سلیمی پس از پارگی رباط صلیبی تصریح کرد: آقای قلعه وانی و باشگاه این فضا را ایجاد کرده اند تا ایمان سلیمی که در دوره بعد از دوره باطوانی وجود دارد در مرحله قرار گیرد. مراحل آموزش مرحله ای بنابراین او می تواند آماده شود. به عنوان یک بازیکن فوتبال برای بازی برخورد کنید. ایمان خوب است. او یک بازیکن حرفه ای است و مراحل تمرینی را زیر نظر کادر پزشکی و بدنسازی طی می کند. فکر می کنم ایمان شرایط خوبی برای بازی در فصل آینده دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الحوایی در خصوص سطح آمادگی بازیکنان گل گهر گفت: روند ریکاوری تیم و آمادگی ذهنی و تاکتیکی بسیار سخت شده است، اما فعلا برنامه ریزی کرده ایم و خدا را شکر که توانستیم بهترین عملکرد خود را با این تیم انجام دهیم. تسهیلات و کمک هایی که باشگاه و مدیریت باشگاه ارائه می دهد.» بچه ها را بردارید و از نظر ذهنی و تاکتیکی آماده بازی باشید. امیدواریم بچه ها فردا با تمرکز کافی در بازی حضور داشته باشند چون بازی بسیار پر استرس است و باید بتوانید بازی را پاس کنید.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته است که وارد پرونده این بازیکن گابنی شده و پشت درهای بسته توسط یک تیم ویژه بازیکن جذب کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعهوانی به دلیل دریافت 4 کارت زرد در بازی فردا مقابل آلومینیوم محروم است و به همین دلیل سعید الحوایی به جای سرمربی گل گهر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شد و در ابتدای بازی گفت. صحبت های او: ما در نشست خبری از مشکلات فنی صحبت می کنیم، هر بار که اتفاقی در فوتبال رخ می دهد باید در مورد دفاع از تیم خود صحبت کنیم. در اینجا به دوربین های خدمت جناب آقای ماجدی، ریاست محترم فدراسیون فوتبال می پردازیم؛ جناب آقای ماجدی لطفا پروژه را با قدرت و وسواس در موضوع و پوشه فایل صوتی و همچنین تقلبی که روی پخش کننده گابنی ساخته شده است ثبت کنید. این خواسته باشگاه گل گهر و آقای قلعه وانی است. آقای قلعه‌وانی و باشگاه طی 3-4 ماه گذشته به صورت شفاهی و کتبی از فدراسیون یا هر نهاد دیگری درخواست کرده‌اند که این پرونده جعل و فایل صوتی را که استقلال فوتبال فدراسیون را زیر سوال برده است، پیگیری کند و به صحبت با او

الحوایی سپس درباره بازی فردا مقابل آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم یکی از تیم های خوب لیگ است و با تغییر کادرفنی، تغییری در نگرش ایجاد شده است که نشان از عملکرد آنها در جام حذفی دارد. مقابل پرسپولیس در جام حذفی یا نه.» برابر نساجی در فینال واقعا لیاقت یک تیم خوب را داشتند که پیروز و موفق شوند. می دانیم که بازی سختی داریم. این تیمی است که پرسینگ خوبی دارد و در رفتن از دفاع به حمله بسیار خوب است. آقای قلعه وانی روی این موضوعات برنامه ریزی و تمرین کرده است. هرچند سخت است اما وارد دوره ای از فصل شده ایم که با کمترین زمان ریکاوری روبرو هستیم و باید هر چه زودتر تیم را از نظر روحی، بدنی و حتی تاکتیکی آماده کنیم. امیدواریم فردا بچه ها با تمرکز و جسارت کافی وارد زمین شوند و بتوانیم با نتیجه خوب زمین را ترک کنیم و فردا از نظر کیفیت فنی در زمین عدالت رعایت شود.
سرمربی گل گهر از امیر قلعه‌وانی حمایت کرد و گفت: یک بار درباره حسادت آقای قلعه‌وانی صحبت کردم. تا حالا فکر می کردیم حسادت به خاطر جام هایی است که آورده اند، اما در این مدت متوجه شدیم که آنها هم به علف زیر پایشان حسادت می کنند. امیدواریم چمن و کات هم مثل آقای قلعه نویی برای همه خوب باشد تا این حسادت ها و نظرات منفی در فوتبال از بین برود چون همین چند روز پیش دیدیم که تیم رئال مادرید در دو دقیقه بازی را برد. . ، و در این سطح از استرس و فشار، مربیان دو تیم در پایان بازی دست می دهند و لذت می برند. امیدواریم این اتفاق در فوتبال ما بیفتد و آنها به دنبال کیفیت فنی در زمین باشند نه صحبت های بیرونی و فشار خارجی برای انجام چنین نقل و انتقالاتی در جدول.


سرویس خبر شماره: 1823347 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 21:14 |
1,357 امتیاز خبر|

2نظرات

به علف های زیر پای قلعه جدید هم حسادت می کنند.